Etusivu » Tiedotteet » Pääuutinen » LähiTapiola ja Skanska esisopimukseen 64 asunnon rakentamisesta Vantaan Kivistöön

LähiTapiola

Julkaistu: 23.12.2014 klo 09:02
Julkaisija: LähiTapiola

LEHDISTÖTIEDOTE 23.12.2014

LähiTapiola Asuntorahasto Prime Ky  ja Skanska ovat allekirjoittaneet esisopimuksen 64 asunnon rakentamisesta Vantaan Kivistöön. Asunnot tulevat sijaitsemaan parhaillaan rakenteilla olevan Kivistön aseman välittömässä läheisyydessä.

Esisopimus sisältää As Oy Vantaan Karoliina  -nimisen asuntoyhtiön toteuttamisen kokonaisvastuurakentamissopimuksena Skanskan hankekehittämään asuntokortteliin.

Ensimmäisten kohteiden rakentaminen alkaa suunnitelmien mukaan huhtikuussa 2015, ja asunnot valmistuvat loppuvuonna 2016.

”Haluamme tarjota vuokralaisillemme korkeatasoisia koteja hyvien liikenneyhteyksien varrelta.  Kivistöstä on tulossa yksi pääkaupunkiseudun vetovoimaisimmista uusista alueista. Junaliikenne uudella kehäradalla alkaa vuonna 2015 ja sen jälkeen junamatka Kivistöstä Helsinkiin tai lentokentälle sujuu nopeasti”, sanoo kiinteistörahastojohtaja Kim Särs LähiTapiola Kiinteistövarainhoidosta.

LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy, kiinteistörahastojohtaja Kim Särs, puh 040 501 9981, kim.sars@lahitapiola.fi

Skanska Talonrakennus Oy, suunnittelujohtaja Pekka Sokka, puh. 040 500 1248, pekka.sokka@skanska.fi

Skanska Oy, viestintäpäällikkö Liisa Salmela, puh. 050 374 3070, liisa.salmela@skanska.fi

LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy on täysin LähiTapiola-ryhmän omistama kiinteistövarainhoitopalveluja tuottava yritys. Yhtiön hallinnoiman kiinteistökannan arvo vuoden 2014 lopussa on noin 3,2 miljardia euroa. LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy:n hallinnoima kiinteistökanta sisältää toimisto-, liike-, logistiikka-, hotelli- ja asuinkiinteistöjä.