Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Vincit tuotti pettymyksen ex-ministerille – ei vieläkään Suomen paras työpaikka

Vincit Oy

Vincit tuotti pettymyksen ex-ministerille – ei vieläkään Suomen paras työpaikka

Julkaistu: 15.02.2013 klo 09:28
Julkaisija: Vincit Oy

Great Place to Work Institute Finland on jälleen listannut Suomen parhaat yritykset. Ohjelmistotalo Vincitissä odotettiin kovasti kirkkainta kruunua yrityskulttuurin ja työhyvinvoinnin hyväksi tehdystä työstä. Tulos oli kuitenkin vincitläisille pettymys – yritys ei napannut vieläkään Suomen parhaan työpaikan titteliä. Taistelu kuitenkin jatkuu ja Vincit suuntaa voitonvarmana katseensa vuoteen 2014.

Vincitissä on tehty koko yrityksen historian ajan kovasti töitä työntekijöiden ja asiakkaiden hyvinvointia vaalivan yrityskulttuurin eteen. Tämän huomasi myös edellinen työ- ja elinkeinoministeri Jyri Häkämies vieraillessaan Vincitin toimistolla keväällä 2012. Häkämies oli varma, että Vincit tulee pokkaamaan Suomen parhaan työpaikan tittelin vuonna 2013, ja lupasi henkilökohtaisesti tulla paikan päälle paljastamaan tästä kertovan plakaatin. Nyt seremoniaa joudutaan siirtämään vuodella.

Great Place to Work -tutkimuksen tulosten perusteella Vincitissä on kuitenkin tehty erittäin tuloksellista työtä. Yritys paransi jälleen sijoitustaan ja on tänä vuonna Suomen viidenneksi paras työpaikka. Pirkanmaan parhaan työpaikan titteli lämmittää mieltä, mutta ei kuitenkaan riitä kunnianhimoiselle yritykselle. Kyselyn tulokset onkin nyt analysoitu Vincitissä tarkasti ja uusia toimenpiteitä työhyvinvoinnin kehittämiseksi on jo käynnistetty.

– Olemme heikkenevässä taloustilanteessa pystyneet jatkamaan kannattavaa kasvua ja parantamaan samalla henkilöstömme tyytyväisyyttä, toimitusjohtaja Mikko Kuitunen toteaa. – Kiitokseksi upeasta työstä suuntaamme koko Vincitin porukkalla toukokuussa Team building -seminaariin Saksaan. Siellä haemme yhteisten tarinoiden kautta keinoja parantaa yrityksemme työhyvinvointia entisestään matkallamme kohti Suomen parasta.

Kuitunen on niin vakuuttunut Vincitin saavuttavan tavoitteensa ensi vuonna, että kutsuu Häkämiehen paljastamaan silloin voitosta kertovan taulun. Samalla Kuitunen antaa rohkean lupauksen:
– Jos emme ole vuonna 2014 Suomen paras työpaikka, lupaan omin käsin pestä ja vahata voittaneen yrityksen toimitusjohtajan auton!

Passionate CEO
Mikko Kuitunen
mikko.kuitunen@vincit.fi

Passionate Leader
Pasi Kovanen
pasi.kovanen@vincit.fi

Passionate Sales Director
Jarkko Järvenpää
jarkko.jarvenpaa@vincit.fi

Passionate Leader
Johanna Pystynen
johanna.pystynen@vincit.fi

Vincit on vuonna 2007 Tampereen Hervannassa perustettu ohjelmistotalo, jossa työskentelee parhaillaan 70 asiantuntijaa. Yrityksen pääliiketoiminta on räätälöityjen ohjelmistojen tuotekehityspalvelut. Huippulaadun takeena Vincit tarjoaa toimituksilleen sataprosenttisen tyytyväisyystakuun.