Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Lightroomia voi nyt käyttää Apple TV:llä

Adobe

Lightroomia voi nyt käyttää Apple TV:llä

Julkaistu: 09.08.2016 klo 13:13
Julkaisija: Adobe

9. elokuuta 2016

Katsele kuviasi isolla näytöllä

Lightroom-perhe on saanut uuden jäsenen: Adobe Lightroomin Apple TV:lle. Kuvia voi nyt katsella ja jakaa tv-näytöllä, jolla voi zoomata ja tarkastella yksityiskohtia. Uutuudella voi näyttää valokuvia diaesityksenä, ja navigointi on helppoa eri kuvien löytämiseksi.

Kaikki kuvat ovat saatavilla viimeisimmillä muokkauksillaan. Voit katsella ja jakaa kaikki synkronoidut Lightroom-kuvat, myös ne, jotka on ladattu Lightroom CC:llä pöytäkoneellesi, Lightroom Mobileen tai verkkoon.

”Adoben tavoite on aina ollut, että Lightroom on ykkösratkaisu kuvien katselemiseen ja jakamiseen parhaalla mahdollisella laadulla riippumatta siitä missä sattuu olemaan. Siksi on ollut luonnollinen askel mahdollistaa pääsy Lightroomiin isolla näytöllä Apple TV:n kautta”, sanoo Adobe Nordicin viestintäpäällikkö Jes Schyum.

Pääsy Lightroomiin Apple TV:n kautta vaatii 4. sukupolven Apple TV:n ja Creative Cloud-jäsenyyden. Sovellus on nyt ladattavissa ilmaiseksi App Storessa.

Lisätietoja antavat:

Adobe Systems Nordic
Jes Schyum
jes.schyum@adobe.com

Hill+Knowlton Strategies
Anitta Pirnes
anitta.pirnes@hkstrategies.com

Adobe Systems
Adobe muuttaa maailmaa digitaalisilla kokemuksilla. www.adobe.com/fi

© 2016 Adobe Systems Incorporated. All rights reserved. Adobe and the Adobe logo are either registered trademarks or trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.