Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Lapsiperheiden suosikkitablet Acer Iconia B1 saa 3G-seuraajan

Acer

Lapsiperheiden suosikkitablet Acer Iconia B1 saa 3G-seuraajan

Julkaistu: 03.05.2013 klo 19:00
Julkaisija: Acer

New York 3.5.2013 – Acerin keväällä julkaisema Iconia B1 nousi tablet-maailmassa nopeasti lapsiperheiden ja “kakkostabletia” etsineiden suosikkilaitteeksi yhdistämällä kattavat ominaisuudet ennennäkemättömän kilpailukykyiseen hintaan. Iconia B1 sai tänään New Yorkissa seuraajan: toisen sukupolven B1 on entistäkin tehokkaampi ja tukee nyt 3G-mobiiliyhteyksiä.

Uudessa Acer Iconia B1:ssä on 7-tuumainen näyttö, joka on tavallisen A4-arkin kokoisena juuri omiaan e-kirjojen lukemiseen, verkon selailuun, videoiden katseluun ja pelien pelaamiseen. 1024x600 -resoluutioinen näyttö ja kätevä etukamera mahdollistavat esimerkiksi videochatit ystävien kanssa helposti. Koko perheen mobiilia elämää vauhdittavat myös 1,2 GHz:n prosessori, 1 GB:n keskusmuisti ja tuore Android 4.1
-käyttöjärjestelmä yli 700 000 ladattavine sovelluksineen.

Iconia B1 on saatavissa sekä Wi-Fi että 3G-versioina 8 tai 16 gigatavun tallennusmuistilla. Kätevän microSD-korttipaikan ansiosta tallennustila on laajennettavissa jopa 32 gigatavuun. Koska B1:n suositushinta on viritetty alkamaan 129 eurosta, se on erittäin varteenotettava vaihtoehto ensimmäistä tablet-laitettaan hankkivalle tai esimerkiksi perheiden ”kakkostabletiksi” lasten käyttöön.

Hinnat ja saatavuus
Iconia B1-710 (Wi-Fi) saatavilla kesäkuun puolivälistä, hinnat alkaen 139 euroa
Iconia B1-711 (3G) saatavilla elokuussa, hinnat alkaen 209 euroa

Seuraa julkistuksia Twitterissa: #AcerTouch.

Kuvia: Uudet B1-tabletit

Acer Finland Oy
Jukka-Pekka Korkiakangas, Country Manager
E-mail: Jukka-Pekka.Korkiakangas@acer.com

Tuotetestit medialle: acer@aleksinkaiku.fi

Acer
Vuonna 1976 perustettu Acer on aina keskittynyt murtamaan raja-aitoja ihmisten ja teknologian väliltä. Acerin valikoimiin kuuluvat PC-koneet, projektorit, palvelimet ja tabletit. Yhtiöllä on kolme brändiä, Acer, Packard Bell ja Gateway, joista Acer ja Packard Bell ovat saatavilla Suomessa. Acer on maailman kolmanneksi suurin kannettavien tietokoneiden toimittaja maailmanlaajuisesti (IDC 2012). Acer Groupissa työskentelee 8 000 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2012 oli noin 11,2 miljardia euroa. Acerin tuotteissa korostuu ympäristöystävällisyys ja yhtiön koko tilaus- toimitusketju on sitoutunut vihreiden arvojen toteutumiseen. Lisätietoa osoitteessa www.acer.fi.

Mediayhteydet & tuotetestit
Acerin mediayhteyksistä ja tuotetestikyselyistä Suomessa vastaa viestintätoimisto Aleksin Kaiku. Jos haluat uusinta tietoa Acerista tai kokeilla Acer-tuotteita, ota yhteyttä osoitteeseen acer@aleksinkaiku.fi.