Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » HSY tehostaa verkkotiedon käyttöä Keypron KeyAqualla

Keypro Oy

HSY tehostaa verkkotiedon käyttöä Keypron KeyAqualla

Julkaistu: 03.02.2015 klo 08:45
Julkaisija: Keypro Oy

Keypro ja HSY kehittävät KeyAquaa osana HSY:n tietojärjestelmäkokonaisuutta.

”HSY käyttää paikka- ja verkkotiedon käsittelyyn ohjelmistokokonaisuutta, jossa jokaisella osalla on oma käyttöalueensa. Tehokkaiden rajapintojen avulla tieto saadaan joustavasti siirtymään ohjelmien väleillä ja kuhunkin tehtävään voidaan käyttää siihen parhaiten soveltuvaa sovellusta. HSY näkee KeyAquan merkittävänä osana tätä kokonaisuutta”, toteaa verkkopalveluyksikön päällikkö Pentti Janhunen HSY:stä. ”Erityisesti näemme potentiaalia KeyAquan kenttäkäyttöön liittyvissä ominaisuuksissa”, jatkaa Janhunen.

HSY:ssä KeyAquaa käytetään mobiililaittein myös maastossa. Kuvassa verkostoinsinööri Kaisa Putkonen.

Pentti Janhunen
Verkkopalveluyksikön päällikkö
Helsingin seudun ympäristöpalvelut HSY

pentti.janhunen@hsy.fi +358 50 320 7597