Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Epicorille uusi toimitusjohtaja

Epicorille uusi toimitusjohtaja

Julkaistu: 14.10.2013 klo 11:00
Julkaisija: Epicor Software Finland Oy

Epicorin uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty Joseph Cowan, pitkän linjan ammattilainen ohjelmistoalalla.

Ohjelmistoratkaisujen tarjoaja Epicor Software Corporation ilmoitti, että yhtiön uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty Joseph (Joe) L. Cowan. Pervez Qureshin seuraajana Cowan tuo mukanaan pitkän linjan ohjelmisto- ja johtajakokemuksensa. Qureshi jättää samalla myös paikkansa Epicorin hallituksessa.
– Olemme hyvin ilahtuneita, että Joe Cowan tuli taloon ja uskomme, että hän siivittää yrityksemme uuteen kasvuun. Joella on pitkä kokemus ja häntä arvostetaan alallamme erittäin paljon. Hänen vahvuuksiaan ovat erityisesti strategiset visiot sekä kaupalliset kyvyt, jotka ovat hioutuneet useissa ohjelmistoyrityksissä, kommentoi Epicorin hallituksen jäsen Jason Wright

Nimityksen myötä Cowan saa paikan myös Epicorin hallituksessa.
– On kunnia päästä toimimaan Epicorin johdossa. Olen pitkään ihaillut yrityksen ratkaisuja, asiakassuhteita sekä kasvun mahdollisuuksia. Odotan innolla työskentelyä Epicorin kokeneen johtoryhmän ja yli 4800 lahjakkaan työntekijämme kanssa maailmanlaajuisesti. Yhdessä kehitämme innovatiivisia ratkaisuja, jotka auttavat asiakkaitamme kasvattamaan omaa liiketoimintaansa. Aloitan mielelläni uuden ja jännittävän luvun Epicorin kanssa, Joe Cowan kertoo.

Cowan tuli Epicoriin Online Resources -nimisestä yrityksestä, joka tekee johtavia verkkopankki- ja täyden palvelun maksuratkaisuja. Hän on myös toiminut Interwovenin toimitusjohtajana sekä saanut johtamiskokemusta Manugistics-, EXE Technologies sekä Invensys/Baan -nimisistä yrityksistä. Cowan on suorittanut tutkinnot sekä Auburnin että Arizona Staten yliopistoista.
– Hallituksen puolesta haluaisin kiittää Pervez Qureshiä hänen omistautuneesta asenteestaan. Hän johti meitä vaativissa taloudellisissa oloissa ja luotsasi onnistuneesti Epicorin yhdistymisen Activantin kanssa. Qureshilla oli myös olennainen osa Epicorin uudistumisessa uudeksi Epicoriksi: maailmanlaajuiseksi yritykseksi, jolla on yli 20000 asiakasta yli 150 maassa. Kiitämme Perveziä kaikesta, mitä hän saavutti Epicorissa näiden kahden vuoden aikana ja toivomme hänelle kaikkea hyvää uusissa haasteissaan, Wright sanoo.

Epicor lyhyesti
Epicor Software Corporation on kansainvälisesti toimiva, johtava toiminnanohjausjärjestelmien toimittaja valmistus-, jakelu-, vähittäismyynti- ja palvelualoille. Yli 40 vuoden kokemuksellaan Epicor toimittaa innovatiivisia ohjelmistoratkaisuja toiminnanohjaukseen (ERP), asiakkuudenhallintaan (CRM), toimitusketjun hallintaan (SCM), vähittäismyyntiin (POS), sekä henkilöstöhallintaan (HCM) 20 000:lle asiakkaalle yli 150:een maahan. Epicor tarjoaa kattavan palveluvalikoiman samasta lähteestä asiakkailleen paikallisesti, alueellisesti ja/tai kansainvälisesti. Yrityksen innovatiivinen historia, alan asiantuntemus ja pyrkimys erinomaiseen laatuun kannustavat asiakkaita kestävän kilpailukyvyn luomiseen. Kaliforniassa pääkonttoriaan pitävällä yhtiöllä on toimipisteitä ja tytäryhtiöitä ympäri maailman.
www.epicor.com/finland

Lisätietoja antaa:
Riikka Saarinen, markkinointipäällikkö
rsaarinen@epicor.com

Seuraa Epicoria Twitterissä: @Epicor@EpicorUK@EpicorEMEA@EpicorAU@Epicor_Retail@Epicor_DIST ja Facebookissa.

Epicor ja Epicor-logo ovat Epicor Software Corporationin tavaramerkkejä, jotka on rekisteröity Yhdysvalloissa ja muissa valtioissa. Kaikki muut merkit ovat kunkin omistajan omaisuutta.