Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Adobe Lightroom mobile saatavilla nyt myös Android-laitteille

Adobe

Adobe Lightroom mobile saatavilla nyt myös Android-laitteille

Julkaistu: 15.01.2015 klo 10:53
Julkaisija: Adobe

Lightroom mobile on tästä päivästä alkaen saatavilla Google Play -sovelluskaupasta. Nyt myös Android-käyttäjät pääsevät hyödyntämään Lightroom mobilea, joka oli aiemmin saatavilla ainoastaan iPadille ja iPhonelle. Näin valokuvien editoimisesta ja jakamisesta Adobe Lightroomilla tuli nyt entistäkin helpompaa laitteesta riippumatta.

Lightroom mobile on rakennettu tehokkaalle pilvisynkronoinnille ja täydentää Lightroom 5:n työpöytäversiota, joka mahdollistaa sekä ammatti- että harrastajavalokuvaajille runsaasti vaihtoehtoja kuvankäsittelyyn, -järjestämiseen ja -jakamiseen. Lightroom 5 on osa Creative Cloudia ja sisältyy myös valokuvauspainotteiseen Creative Cloud Photography Plan -jäsenyyteen, joka sisältää myös Photoshop CC:n.

Lightroom mobilen tärkeimpiä ominaisuuksia ovat:

• Editointien, metadatan ja muiden muutosten synkronointi Lightroomin katalogeihin Mac- ja Windows-koneilla.
  • Automaattinen valokuvien tuonti älypuhelimesta ja synkronointi Lightroomin katalogeihin Macillä tai PC:llä.
  • Kuvien editointi Lightroomin tutuilla työkaluilla ja asetuksilla mukaan lukien non-destructive-muokkausominaisuus Smart Previews -toiminnolla. Non-destructive-muokkausominaisuuden ansiosta kuvia voi muokata niin, ettei tietokoneella oleva kuvan alkuperäisversio muutu tai häviä.
  • Nopea kuvien merkitseminen tai hylkääminen.

Hinta ja saatavuus
Lightroom mobile on nyt ladattavissa ilmaiseksi Google Play -sovelluskaupasta. Käyttäjällä tulee olla Lightroom 5.4 tai uudempi versio, joka on saatavilla osana täyttä Creative Cloud -jäsenyyttä tai Creative Cloud Photography -jäsenyyttä. Creative Cloud Photography sisältää Lightroom 5:n, Photoshop CC:n ja Lightroom mobilen.

Kokeile Lightroom mobilea 30 päivää
Uudet asiakkaat voivat ladata Lightroom mobilen 30 päivän ilmaiskokeilun ajaksi, jonka jälkeen käyttäjän tulee hankkia Creative Cloud -jäsenyys jatkaakseen käyttöä.

Lue lisää Lightroomin Android-versiosta täältä ja Lightroomin mobilesta täältä.

Lisätietoa:

Adobe Systems Nordic
Jes Schyum
Puh: +45 26 70 46 70
Email: jschyum@adobe.com

Hill+Knowlton Strategies Finland
Sami Stormbom
Puh: +358 50 442 2301
Email: sami.stormbom@hkstrategies.com

Adobe muuttaa maailmaa digitaalisilla kokemuksilla. Lisätietoja: www.adobe.com/fi

© 2015 Adobe Systems Incorporated. All rights reserved. Adobe, the Adobe logo, Creative Cloud, Adobe Premiere, SpeedGrade, Prelude and After Effects are either registered trademarks or trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.