Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Adobe Experience Manager Mobile tehostaa yritysten sovelluskehitystä

Adobe

Adobe Experience Manager Mobile tehostaa yritysten sovelluskehitystä

Julkaistu: 22.02.2016 klo 10:57
Julkaisija: Adobe

Adobe Experience Manager Mobile -sisällönhallintaratkaisulla yritykset voivat vähentää sovellusten kehittämiseen liittyviä kuluja sekä keventää kehitystyöprosesseja. Adobe Experience Manager Mobile helpottaa sisällön seurantaa ja mahdollistaa yksinkertaisemmat työprosessit, jotka voi helposti integroida CRM- ja ERP-järjestelmien kanssa.

Adobe Marketing Cloud laajenee Adobe Experience Manager Mobilen myötä. Yritykset voivat kehittää, suunnitella ja hallita intuitiivisia ja visuaalisesti näyttäviä mobiilisovelluksia, jotka vastaavat käyttäjien vaatimuksiin mobiilikäyttökokemuksesta.

Tehokkuutta sovelluskehitykseen

Adobe Experience Manager Mobile helpottaa sovellusten kehitystä ja sisällönhallintaa sekä keventää työprosesseja.

”Suurin osa brändeistä tiedostaa, että hyvä mobiilikäyttökokemus on olennaisen tärkeää liiketoiminnan kannalta. Monet ovat kuitenkin vastahakoisia ryhtymään sovelluskehitykseen johtuen korkeista kuluista sekä mahdollisesta riskistä, jossa sovellukseen liittyvä työ ei liity tarpeeksi yhtiön muuhun digitaaliseen panostukseen. Experience Manager Mobile -ratkaisumme tarjoaa yksinkertaisuutta ja toiminnallisuutta, jotka voivat luoda todellista arvoa”, sanoo Andreas Hollström, Adobe Experience Manager Mobilen liiketoiminnan johtaja Euroopassa.

Integrointi CRM- ja ERP-järjestelmien kanssa

Adobe Experience Manager Mobilen avulla yritykset voivat helposti ja tehokkaasti kehittää ja hallita mobiilisovelluksia, joiden kehitys vaati aiemmin monimutkaisia työprosesseja. Ratkaisun ansiosta kehittäjät voivat liittää sovellukset liiketoiminnalle oleelliseen dataan ja järjestelmiin (CRM, ERP).

Adobe Experience Manager Mobile on suunniteltu vähittäismyynnin, valmistuksen, median ja viihteen, finanssipalveluiden, matkailu- ja hotelli- sekä terveysalan sektoreille.

Adobe Experience Manager Mobilen avulla yritykset voivat:

• Hyödyntää olemassa olevia mobiilisisältöjä: yritykset voivat hyödyntää tai uudelleenkäyttää olemassa olevia sisältöjä mistä tahansa sisältöjärjestelmästä tai digitaalisesta aineistosta, kuten Adobe Experience Manager Sites- ja Adobe Experience Manager Assets -järjestelmistä. Samoja sisältöjä, työprosesseja ja tiimejä voi hyödyntää eri verkkosivuilla ja sovelluksissa. Integrointi Adobe Creative Cloudin kanssa tarjoaa pääsyn luovaan sisältöön, jonka avulla voidaan suunnitella näyttäviä sovelluksia.
  • Kehittää ja laajentaa mobiilisovelluksia: Suunnittelijat ja markkinointihenkilöstö voivat nopeasti suunnitella iOS-, Android- ja Windows-sovelluksia. Kun sovellukset on rakennettu, kehittäjät voivat linkittää sovelluksen CRM- ja ERP-järjestelmiin.
  • Hallinnoida sovelluksia keskitetysti: Adobe Experience Manager Mobilen käyttöliittymä mahdollistaa sovellusten helpon hallinnan ja päivityksen yhdeltä alustalta. Käyttöliittymä toimii niin Adobe Experience Manager Mobilella luotujen uusien sovellusten kanssa kuin myös jo olemassa olevien sovellusten kanssa. Yritykset voivat hallita sisältöä sekä laajentaa sen toiminnallisuutta integroimalla Adoben analytiikka- ja sovelluspalveluita.
  • Mitata ja optimoida: Adobe Experience Manager Mobilen integrointi Adobe Analytics -työkalujen kanssa mahdollistaa sovelluksen analysoinnin ja optimoinnin ilman lisäkuluja. Adobe Target -ratkaisun avulla yritykset voivat jatkuvasti tarjota käyttäjille relevanttia tietoa oikea-aikaisesti.

Lisätietoja Adobe Experience Manager Mobilesta:

Lisätietoja antavat:

Adobe Systems Nordic
Jes Schyum
jes.schyum@adobe.com

Hill+Knowlton Strategies
Kristiina Nieminen
kristiina.nieminen@hkstrategies.com

Adobe Systems
Adobe muuttaa maailmaa digitaalisilla kokemuksilla. www.adobe.com/fi

© 2016 Adobe Systems Incorporated. All rights reserved. Adobe and the Adobe logo are either registered trademarks or trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.