Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » TIEDOTE: Nebula Pori Jazzin verkkoviestintäkumppaniksi

Nebula

TIEDOTE: Nebula Pori Jazzin verkkoviestintäkumppaniksi

Julkaistu: 01.07.2014 klo 09:55
Julkaisija: Nebula

ICT-palveluyritys Nebula Oy on solminut kolmivuotisen yhteistyösopimuksen Pori Jazzin kanssa festivaalin verkkopalveluiden teknisestä ratkaisusta. Porijazz.fi-verkkosivuston alustan lisäksi Nebula vastaa myös festivaalin sisäisistä viestintäratkaisuista. Festivaalivieraille kumppanuus merkitsee entistä luotettavampia ja palvelevampia verkkosivuja.

Nyt solmitun sopimuksen myötä Nebula vastaa Porijazz.fi sivuston alustasta. Festivaalien aikaan helposti ruuhkautuva sivusto on nyt suunniteltu kävijäpiikkejä paremmin kestäväksi. Verkkosivualustan lisäksi Nebula vastaa myös festivaalin sisäisistä viestintäratkaisuista.

– Käytännössä viestintäratkaisuissa on kyse Exchange- ja Lync-järjestelmistä, joista jälkimäisessä käytössä myös VoIP, kertoo Nebulan Key Account Manager  Mikko Evinen.

– Nebulan monipuolinen palveluvalikoima ja asiakkaan tarpeesta lähtevä ratkaisumallinnus auttoivat meitä löytämään keinot sisäisen viestinnän tehostamiseen sekä verkkoympäristön skaalautuvuuteen, kertoo toimitusjohtaja Juha Miikkulainen Pori Jazz 66 ry:stä.

Nebulalle jatkosopimus tunnetun festivaalibrändin kanssa oli toivottu.

– Jatkosopimus Pori Jazzin kaltaisen tunnetun festivaalibrändin kanssa on kiistatta iloinen asia. Sopimus merkitsee paitsi parempia sisäisiä kommunikaatiovalmiuksia festivaalijärjestäjille, myös entistä parempaa verkkoasiointikokemusta festivaalivieraille, kertoo Nebulan toimitusjohtaja Ville Skogberg.

Ville Skogberg, toimitusjohtaja, Nebula Oy, puh.  045 679 0003, ville.skogberg@nebula.fi

Juha Miikkulainen, toimitusjohtaja, Pori Jazz 66 ry, puh. 044 3637 081, juha.miikkulainen@porijazz.fi

Nebula Oy

Nebula on kotimainen ICT-palveluyritys, jonka runsas ja innovatiivinen tarjonta on valjastettu tehostamaan ja tuomaan uusia mahdollisuuksia asiakkaiden liiketoimintaan. Asiakkaiden tarpeisiin vastaavat, joustavat ja luotettavat ratkaisut ovat Nebulan korkean asiakastyytyväisyyden tae. Yrityksen palveluksessa on 120 alan ammattilaista. Vuonna 1997 perustetun, vakavaraisen ja voimakkaasti kasvavan yrityksen liikevaihto on 27 milj. euroa (2013). www.nebula.fi