Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Tampere-talon joululaulutilaisuuteen 11. joulukuuta voi osallistua myös kotisohvalta

Tampere-talo Oy

Julkaistu: 03.12.2014 klo 11:38
Julkaisija: Tampere-talo Oy

Koko perheen joululaulutilaisuus täyttää jälleen Tampere-talon 11.12. Yhteislauluun voi yhtyä nyt vaikka kotona, sillä tilaisuus lähetetään ilmaiseksi internetissä talon MUKANA-konserttina. Erilaista jouluista musiikkielämystä kaipaavan kannattaa suunnata taloon 17.12., kun kansainvälistäkin tunnustusta saanut Aron & Cool Company tulkitsee Elviksen joulu- ja hengellisiä lauluja.

Torstaina 11.12. Isossa salissa kello 18 alkavaan joululaulutilaisuuteen on vapaa pääsy. Joululaulut on ensimmäinen talon MUKANA-konserteista, jota kuka tahansa voi seurata ilmaiseksi verkossa. Linkki lähetykseen on torstaista 4.12. alkaen Tampere-talon verkkosivuilla, ja se jaetaan tapahtumapäivänä Facebookissa ja Twitterissä.

MUKANA-konsertteja on lähetetty talosta syksystä 2013 alkaen. Niiden tarkoituksena on tuoda talon elämykset lähelle yleisöjä, jotka eivät fyysisesti pysty tulla taloon paikalle. Joululauluissa ovat laulattamassa Elina Vettenranta, Matti Heinivaho, Risto Hiltunen yhtyeineen sekä Viihdekuoro Sauriat. Esiintyjänä on myös viulisti Laura Marttila.

Elviksen joulu- ja hengellisen musiikin upeita tulkintoja esittävä Aron & Cool Company tunnelmoi Pienessä salissa keskiviikkona 17.12. kello 19. Kokoonpano esiintyy ensi kertaa talossa. Taiteilijanimellä Aron esiintyvän Juha Leppäsen Elviksen gospel-musiikin ympärille rakentuvat kirkkokonsertit ovat saavuttaneet suuren suosion. Elviksen tunnetuimpien hittien, rakkaiden joululaulujen ja koskettavien hengellisten laulujen yhdistelmä rakentaa siltaa eri sukupolvien välille.

Vapaa pääsy tansseihin ja kahvilakonserttiin

Lasten itsenäisyyspäivän tanssiaiset järjestetään lauantaina 6.12. kello 14-17 Sorsapuistosalissa. Pieniä vieraita viihdyttää kansanmusiikista inspiraatiota ammentava, televisiostakin tuttu Mimmit. Luvassa on myös mm. tanssiesityksiä ja tanssinopetusta. Ilmaistapahtuma sopii 4‒12-vuotiaille. Päivän aikana voi ostaa naposteltavaa buffetista. Pukukoodi on juhlava.

Maanantaina 8.12. PMO soi -ilmaiskonsertissa esiintyvät Pirkanmaan musiikkiopiston klassisen linjan laulu- ja piano-oppilaat. Konsertti alkaa Café Soolossa kello 18.30. Laulajat esittävät P. J. Hannikaisen, Jean Sibeliuksen, Erkki Melartinin ja Heino Kasken joululauluja. Pianisteilla on ohjelmistossaan Chopinia, Scarlattia ja Prokofjevia.

Lisätietoja

Tampere-talon tiedottaja Anne Sivula, puh. 03 243 4250, anne.sivula@tampere-talo.fi

Lasten itsenäisyyspäivän tanssiaiset: Tampereen kaupungin koordinaattori Paula Halkola, puh. 050 364 6134, paula.halkola@tampere.fi

Aron & Cool Company

YouTube-video Aron & Cool Companysta

Kuvagalleria

MUKANA-konsertit

Lasten itsenäisyyspäivän tanssiaiset

Kaikki Tampere-talon joulukuun tapahtumat

Tampere-talo on monipuolinen, laajaa asiakaskenttää palveleva kulttuurin, konserttien ja kokouspalveluiden tarjoaja. Se on Pohjoismaiden suurin kulttuuri- ja kongressikeskus, joka on toistuvasti valittu Suomen kongressitalojen kärkeen.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki