Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » SANNIn LELU TOUR 2016 -dokumenttisarja katsottavissa maksutta Sonera Viihteestä

Sonera

SANNIn LELU TOUR 2016 -dokumenttisarja katsottavissa maksutta Sonera Viihteestä

Julkaistu: 14.06.2016 klo 10:00
Julkaisija: Sonera

LELU TOUR 2016 -päiväkirja on dokumenttisarja, jossa seurataan supersuositun SANNIn festarikesää. Sarjassa lauletaan prinsessoista ja astronauteista, huudetaan tuhatpäisen yleisön kanssa, ja seurataan artistin kiertuetta kulissien takana.

Sonera Viihteen dokumenttisarja tuo SANNIn kuulumiset 40 keikkaa sisältävän kesäkiertueen ajalta jokaisen televisioon, puhelimeen, tablettiin tai läppäriin. Sarjaa voi seurata missä ja milloin vain, ja täysin maksutta. Kuusiosaisessa lyhytdokumenttisarjassa pääset SANNIn mukana kurkistamaan kulissien taakse ja elämään suositun keikka-artistin arkea ja tunnelmia.

Tänä kesänä päästään vetämään nelisenkymmentä keikkaa isoilla stageilla ympäri Suomea. LELU TOUR 2016 -päiväkirja on kurkistus kiertue-elämän kulisseihin. Sarjan starttijaksosta on jo nyt tullut mielettömästi hyvää palautetta”, SANNI sanoo.

SANNIn LELU TOUR 2016 -päiväkirjan ensimmäinen jakso on nyt katsottavissa, ja seuraavat jaksot julkaistaan kahden viikon välein. Jaksot ovat katsottavissa Sonera Viihteen ohjelmakirjastosta Sonera Viihteen digiboksilla ja mobiilipalvelussa vuoden 2016 loppuun saakka.

Rekisteröidy Sonera Viihde mobiilissa -palveluun maksutta osoitteessa https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/tarjooma/mobiiliviihde.aspx

Dokumenttisarja esitetään yksinoikeudella Sonera Viihteessä.

Lue lisää LELU TOUR 2016 -dokkarisarjasta täältä: www.sonera.fi/keikalla

Lisätietoja medialle:

Anne-Mari Pensanen, Sonera Viihde
etunimi.sukunimi@teliacompany.com

Sannin haastattelupyynnöt ja lisätiedot:
Inka Laitinen, Warner Music Finland
inka.laitinen@warnermusic.com

Sonera on uuden sukupolven operaattori, jonka palvelut mahdollistavat sujuvampaa arkea, valinnan vapautta ja uusia mahdollisuuksia kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille. Soneralla oli vuoden 2015 lopussa noin 4,4 miljoonaa liittymäasiakasta ja noin 3700 asiantuntijaa töissä. Sonera edistää digitalisaatiota muun muassa investoimalla vuosittain noin 200 miljoonaa euroa suomalaisten verkkoyhteyksiin. www.sonera.fi

Sonera on osa kansainvälistä Telia Companya. Tarjoamme toimivat ja kilpailukykyiset yhteydet ympäri maailmaa helposti ja huolettomasti. Toimintamme nojaa vastuullisen liiketoiminnan periaatteisiin. Lue lisää meistä www.teliacompany.com