Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Ravintola Zetor kerää vanhoja urheilumitaleita ja -palkintoja

HOK-Elanto

Ravintola Zetor kerää vanhoja urheilumitaleita ja -palkintoja

Julkaistu: 01.03.2011 klo 09:11
Julkaisija: HOK-Elanto

Kuulantyönnön kultamitali, hopeinen pokaali veteraanien hiihdossa tai piirimestaruuspysti pituushypyssä.

Lajilla ei ole merkitystä, mutta palkinnolla pääsee nyt ravintola Zetorissa mitalikahville.

Ravintola Zetorin miljöö henkii 40–50-luvun mummolan tunnelmaa. Ainutlaatuinen sisustus on Sakke Järvenpään käsialaa. Nyt Zetor etsii sisustuksensa täydennykseksi vanhoja palkintoja, pokaaleja ja mitaleita.

Mitalit ja pokaalit saavat arvoisensa paikan Zetorin mitaliseinällä ja palkintokaapissa. Mikäli luovuttaja haluaa, myös hänen nimensä mainitaan palkinnon yhteydessä. Palkinnon saa kiinnittää itse mitaliseinälle tai antaa henkilökunnan tehdä se. Arvomitaleille on varattu oma turvallinen kaappi.

Palkinnon luovuttaminen on arvokas hetki. Zetor tarjoaakin sen yhteydessä jokaiselle palkintonsa ravintolaan tuoneelle mitalikahvit pitkopullan kera.

Zetor vastaanottaa I-, II- ja III-sijoista saatuja palkintoja 15.4.2011 saakka. Mitalikahvit saa S-Etukortilla pääruoan yhteydessä. Poikkeuksena ma–pe klo 12–15, jolloin mitalikahvista voi nauttia myös ilman pääruokaa.

Ravintolanjohtaja Niklas Wiedmer, puh. 010 76 64451

Ravintola Zetor
Kaivopiha, Mannerheimintie 3-5
puh. 010 76 64450 (0,0828 €/puhelu + 0,1199 €/min)