Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Pave Maijanen ravintola Zetorissa

Pave Maijanen ravintola Zetorissa

Julkaistu: 16.11.2010 klo 10:30
Julkaisija: HOK-Elanto

Ravintola Zetor saa tällä viikolla vieraakseen yhden Suomen tunnetuimmista muusikoista. Torstaina 18.11. ravintolassa esiintyy Pave Maijanen.

Pave Maijanen on uransa aikana toiminut niin laulajana, lauluntekijänä, basistina, kosketinsoittajana, rumpalina, kitaristina kuin tuottajanakin. Pave tunnetaan myös yhtenä Mestareista.

Soolouransa lisäksi Maijanen tunnetaan varsinkin Royalsista, Rock'n'Roll Bandistä ja Pepe & Paradisesta. Hän toimi myös Dingon ja Hurriganesin kosketinsoittaja-tuottajana.

Koko kansan tuntemia ja hyräilemiä Paven biisejä ovat mm. Ikävä, Elämän nälkä, Lähtisitkö, Jano, Pidä huolta ja Jää mun luo.

Levyt Maijanen (1984)  ja Palava sydän (1985) myivät timanttilevyyn oikeuttavan määrän ja Maailman tuulet (1987) kultaa.

Zetor on hulvaton traktoriravintola, jossa haukataan huikopalaa traktorien kupeessa istuskellen ja pidetään lystiä lähes aamuun asti joraten. DJ:n tarjoilema suomipoppi paukkuu tiistaista lauantaihin klo 21 alkaen. Perinteisiä, suomalaisia makuja tulviva ruokalista löytyy 19 eri kielellä ja apetta saa aina pilkkuun asti.

Lisätietoja: Ravintolanjohtaja Niklas Wiedmer, puh. 010 76 64451

Ravintola Zetor
Kaivopiha, Mannerheimintie 3-5,
puh. 010 76 64450 (0,0828 €/puhelu 0,1199 €/min)