Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Oulun Taiteiden Yön avoimet suunnittelupalaverit 9.7. ja 30.7.

Oulun Taiteiden Yön avoimet suunnittelupalaverit 9.7. ja 30.7.

Julkaistu: 04.07.2012 klo 07:00
Julkaisija: Oulun taiteiden yö ry

Torstaina 23.8. tapahtuvaa Oulun Taiteiden Yötä 2012 suunnitellaan avoimesti kahtena heinäkuun maanantaina, 9.7. ja 30.7. Kulttuuritalo Valveen (Hallituskatu 7, Oulu) kahvilaan kokoonnutaan molempina päivinä kello 17.30.

Mukaan suunnitteluun ovat tervetulleita aivan kaikki, niin osallistumistaan vielä pohtivat kuin sen varmaksi jo tietävät. Tapaamisten tarkoitus on auttaa tekijöitä löytämään teokselleen tai esitykselleen oikea paikka, aika - ehkä myös kavereita ylöspanossa auttamaan.

Taiteiden Yöhön toivotaan mahdollisimman laajaa kulttuurin kirjoa, niin taiteen ammattilaisilta kuin harrastajiltakin. Mukaan ovat tervetulleita yhdistykset, yritykset sekä yksittäiset henkilöt. Oulun Taiteiden Yössä halutaan saada kaupunkilaiset kokemaan niin pieniä tekoja kuin suuria eleitäkin.

Yössä nähhään - ja toivottavasti jo ennen sitä!

Lisätiedot:

Paavo J. Heinonen

Taiteellinen johtaja, Oulun taiteiden yö ry

paavojii@gmail.com

044 250 1605

Oulun taiteiden yö ry on perustettu vuonna 2007 edistämään Oulun seudun kulttuuritoimijoiden yhteistyötä. Yhdistyksen jäseninä on tällä hetkellä noin 40 kulttuurialalla toimivaa yhdistystä ja yritystä. Yhdistyksen näkyvin toimintamuoto on elokuussa osana Oulun juhlaviikkoja järjestettävä Oulun Taiteiden Yö.