Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » LUMOTUN APINAN ENSISINKKU JULKAISTAAN PERJANTAINA

LUMOTUN APINAN ENSISINKKU JULKAISTAAN PERJANTAINA

Julkaistu: 29.10.2015 klo 13:45
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Lumottu Apina on kolmen Helsinki–Turku-akselilla asustavan kaverin muodostama yhtye, joka haluaa tuoda ihmisille hyvää mieltä ja positiivista energiaa musiikin kautta. Yhtyeen musiikki on suomenkielistä poppia, joka koostuu tarttuvista melodioista, hauskoista ja koskettavista teksteistä sekä raikkaan moderneista saundeista. Ensisinkku Elävät eteenpäin julkaistaan perjantaina 30.10.2015.

Kuuntele biisi ja katso video täällä:

salasana: apina

Elävät eteenpäin on erinomainen esimerkki Lumotun Apinan musiikillisesta linjasta, kertoo pääapina Markus. – Se on positiivinen ja iloinen poppibiisi, joka tuottaa hyvää mieltä kuulijoilleen. Toki meillä on vakavampikin puoli, ja se tulee kuulumaan myöhemmin julkaistavassa materiaalissa.

Elävät eteenpäin -kappaleella kuullaan vierailijoina Kuningasidea-yhtyeen puhallinsoittajia.

Debyyttialbumi valmisteilla

Lumottu Apina otti ensimmäiset askeleensa vuonna 2013 lähtiessään etsimään omaa tyyliään. Sen löydyttyä Apinat ryhtyivät työstämään debyyttilevyään, jota onkin valmisteltu suurella kunnianhimolla. Ensilevy julkaistaan keväällä. Yhtyeen soittajilla levyttämisestä ja esiintymisestä on kokemusta ennestään runsaasti.

– Levyjä on tehty eri kokoonpanoissa muutamia, ja yhteensä meillä on takana satoja keikkoja. Nyt Lumotun Apinan myötä olemme löytäneet yhdessä jälleen musiikin ytimen –l musiikin tekemisen ja sen jakamisen riemun.

Lumotun Apinan tavoitteena on – ei enempää eikä vähempää kuin – nousta koko kansan tietoisuuteen ja vallata radioaallot sekä keikkapaikat klubeista festarilavoihin!

Tuomas Pihnala

Lumottu Apina: