Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Kaikki Pori Jazzin tulostus- ja painotyöt Granolta

Grano

Kaikki Pori Jazzin tulostus- ja painotyöt Granolta

Julkaistu: 18.07.2014 klo 14:05
Julkaisija: Grano

Tänä vuonna Bob Dylanin, Suzanne Vegan ja Pet Shop Boysin tahtiin soivat Pori Jazz -festivaalit ovat suuri ponnistus myös yhteistyökumppaneille. Grano toteutti kaikki tapahtuman tulostus- ja painotyöt.

”Pienessä organisaatiossa kumppanit ovat avainasemassa tapahtuman järjestämisessä ja kehittämisessä eteenpäin”, Pori Jazzin toimitusjohtaja Juha Miikkulainen kertoo.

”Grano on DMP:n kautta ollut kumppanimme jo useita vuosia. Meillä on hyvä keskusteluyhteys. Olemme voineet luottaa Granon asiantuntijuuteen toteuttaessamme markkinointimateriaaleja ja tapahtuman visuaalista ilmettä.”

Tänä vuonna koko Pori Jazzin VIP-alue on nimetty Granon mukaan nimellä "Pori Jazz VIP by Grano". Alueella on Grano Lounge, joka on kaikkien VIP-kävijöiden yhteinen olohuone, jossa voi nauttia mojiton rennossa tunnelmassa. Kaikki VIP-vieraat kantavat Grano-kaulanauhoja. ”Olemme myös osallistuneet VIP-konseptin kehittämiseen, Granon myynti- ja markkinointijohtaja Ilkka Mattila kertoo.

Grano toteuttaa kaiken Pari Jazzin tulostetun ja painetun materiaalin. ”Sen määrä on huima, kun ottaa huomioon festivaalin koon”, Mattila toteaa. Grano myy Jazzeilla myös ekologisia pahvijakkaroita, jotka sopivat Jazzien imagoon sekä ilmeeltään että toteutustavaltaan.

Pori Jazz onkin musiikin lisäksi tunnettu vuosittain vaihtuvasta visuaalisesta ilmeestä.

”Grano on tapahtuman visuaalisen toteutuksen osalta auttanut meitä lunastamaan visiomme elämyksien toteuttajana. Ensi vuodelle ajatuksissa on taas keksiä jotain ihan uutta. Haastamme myös kumppanit mukaan ideointiin”, Miikkulainen toteaa.

Sunnuntaihin asti jatkuvilla festivaaleilla esiintyvät vielä muun muassa Patti Smith ja James Blunt.

Grano Oy Suomen suurin ja vahvin graafisen alan yritys. Sen liikevaihto on 58 miljoonaa euroa, se työllistää 450 henkilöä ja toimii 12 paikkakunnalla.

Lisätietoja: Ilkka Mattila / ilkka.mattila@grano.fi / +358 500 785 911 / www.grano.fi