Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Honey B. Duo avaa väkevästi TTT-Klubin blues-kauden 27.2.

Tampereen Työväen Teatteri

Honey B. Duo avaa väkevästi TTT-Klubin blues-kauden 27.2.

Julkaistu: 19.02.2015 klo 11:00
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Aija Puurtisen ja Esa Kuloniemen muodostama Honey B. Duo esiintyy TTT-Klubilla perjantaina 27.2. klo 22. Keikka on samalla TTT-Klubin kevätkauden ensimmäinen blues-ilta, jonka aikana lavalla nähdään myös yllätysvieras.

Honey B. keikkailee tällä hetkellä aktiivisesti. Koko yhtye Honey B. & T-Bones esiintyi tammikuussa Yhdysvaltojen Memphisissä, Finnish Blues Societyn valitsemana Suomen edustajana International Blues Challenge -kilpailussa. Maaliskuussa vuorossa on mm. vierailu Finnish Blues Awards -gaalan päälavalla Helsingissä.

"Ei mitään tavanomaista ränttätänttää, vaan väkevä cocktail, jossa 1960-luvun San Fransciscon psykedelia kohtaa Mississippi-bluesin autotallissa tositarkoituksella”, Honey B. on osuvasti esitellyt itsensä.

Karhean soundin taustalla on raudanlujaa osaamista. Aija Puurtinen on musiikin tohtori ja Suomen arvostetuimpia laulupedagogeja, kitaristi Esa Kuloniemi puolestaan johtava blues-tuntija, joka jakaa tietämystään Yleisradion Bluesministeri-ohjelmassa, kirjankäännöksissä ja Soundi-lehden vakiopalstalla.

Tapahtuma TTT-Klubin verkkosivuilla

Pressikuvat

Pressiliput, lisätiedot ja haastattelupyynnöt
tiedottaja, ohjelmatuottaja Mika Kauhanen, puh. 050 401 8252, mika.kauhanen@ttt-teatteri.fi