Etusivu » Tiedotteet » Metalliteollisuus » Finnmobile Vaikuttajafoorumi 2014 – Suomi liikkeelle

Teknologiateollisuus ry

Finnmobile Vaikuttajafoorumi 2014 – Suomi liikkeelle

Kutsu.
Julkaistu: 22.08.2014 klo 14:46
Julkaisija: Teknologiateollisuus ry

Toimituksenne edustaja on tervetullut Finnmobile Vaikuttajafoorumiin ja sen lehdistötilaisuuteen 4.9.

Teknologiateollisuus ry:n Finnmobile-verkosto järjestää 4.9.2014 Finnmobile Vaikuttajafoorumin Tiedekeskus Heurekassa Vantaalla. Finnmobile-verkostoon kuuluu runsas 100 yritystä: kulkuneuvovalmistajat, maatalouskoneet, perävaunut- ja päällirakenteet sekä rakennuskoneet -toimialaryhmistä.

Päivän aikana tarkastellaan suomalaisen teollisuuden haasteita ja vastuita muuttuvassa toimintaympäristössä sekä pohditaan Suomen mahdollisuuksia edistää kilpailukykyä ja työllisyyttä. Lisäksi tarkastellaan Venäjän markkinoita ja Venäjän merkitystä Suomelle uudessa tilanteessa. Foorumissa puhujina ovat mm. valtiovarainministeri Antti Rinne, Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä sekä East Office of Finnish Industriesin hallituksen puheenjohtaja Esko Aho.

Lehdistötilaisuus pidetään klo 10:10–10:30, jolloin on mahdollista haastatella valtiovarainministeri Rinnettä ja Teknologiateollisuuden toimitusjohtajaa Jorma Turusta.

Ilmoittautumiset seminaariin ja/tai lehdistötilaisuuteen 29.8. mennessä osoitteeseen: kirsi.sorri@teknologiateollisuus.fi

Tilaisuuden ohjelma löytyy täältä:

Lämpimästi tervetuloa!

Heikki Karsimus