Etusivu » Tiedotteet » Media » Yksi mies, yksi seinä, yksi yritys!

Mikke ry

Yksi mies, yksi seinä, yksi yritys!

Julkaistu: 10.04.2015 klo 12:57
Julkaisija: Mikke ry

Hei!

Huomenna lauantaina 11.4 klo 13 Osku Nykänen juoksee Mikkelin siilon seinän alas! Tässä tunnelmia treeneistä:

Yksi mies, yksi seinä, yksi yritys!

Linkkiä saa jakaa! T: Tiina Maczulskij Mikke ry
040 510 4096

Tempauksesta voi lukea lisää: http://www.mikkeli.fi/uutinen/ennennakematon-stuntti-mikkelin-viljasiiloilla-114-klo-13

Mikkelin keskustan kehittämisyhdistys ry (Mikke ry) on keskustan yritysten, kiinteistönomistajien ja Mikkelin kaupungin muodostama yhdistys, jossa jäsenet harjoittavat keskinäistä yhteistyötä. Yhdistyksen yhtenä päätavoitteena on tuottaa kilpailukykyä erityisesti keskustan perinteisille kivijalkamyymälöille, kahviloille ja ravintoloille. Yhdistyksen tarkoituksena on myös tuottaa keskustan viihtyisyyttä ja elinvoimaa parantavia suunnitelmia yhteistyössä asiantuntijoiden kanssa, sekä tukea suunnitelmien toteuttamista yhteistyössä Mikkelin kaupungin kanssa. Yhdistys järjestää myös keskustan elävyyttä edistäviä tapahtumia ympärivuotisesti ja julkaisee keskustan tarjontaa markkinoivaa viestintää.

www.mikkelinkeskus.fi