Etusivu » Tiedotteet » Media » Yhteishyvä-lehti siirtyy verkkoon

Yhteishyvä-lehti siirtyy verkkoon

Julkaistu: 03.01.2014 klo 12:34
Julkaisija: SOK

Yhteishyvä-lehti on julkaistu uudessa sähköisessä palvelussa, Yhteishyvä Livessä. Artikkeleita, ruokareseptejä ja liikkuvaa kuvaa esittävää Live -palvelua voi lukea ja katsella eri päätelaitteilla missä ja milloin tahansa.

Yhteishyvä tarjoaa ensimmäisten suomalaisten asiakaslehtien joukossa printtilehden oikeana verkkopalveluna. Yhteishyvä-lehden sisällöt ilmestyvät tammikuusta 2014 alkaen joka kuukausi uudessa Yhteishyvä Live -palvelussa. Palvelussa julkaistaan painetun lehden juttujen lisäksi uutta sisältöä, muun muassa lehden juttuja laajentavia videoita.

Yhteishyvää luetaan tuoreiden KMT-tulosten perusteella keskimäärin 34 minuuttia ja se jaetaan 1,8 miljoonaan kotitalouteen. Uuden verkkopalvelun myötä Yhteishyvä on yhä enemmän ajassa kiinni.

– Yhteishyvä on vahva, kohta 110-vuotias osuuskauppojen mediabrändi. Muutoksen taustalla on se tosiasia, että osuuskauppojenkin asiakkaat elävät yhä enemmän verkossa. Jos onnistumme luomaan heitä kiinnostavan sisältö-, palvelu- ja kokemusmaailman, voimme vähentää perinteistä markkinointiamme. Haluamme silti jatkossakin tehdä myös paperista Yhteishyvää, sillä kutistuvassa aikakauslehtikentässä jäsenetuna tulevalla journalistisella lehdellä on yhä merkittävämpi huomioarvo, kertoo Yhteishyvän päätoimittaja Kai Ovaskainen.

Yhteishyvä-lehti kolahtaa tänä vuonna postiluukusta 10 kertaa

Asiakasomistajien postilaatikkoihin painettu Yhteishyvä-lehti kolahtaa tänä vuonna kymmenen kertaa entisen kuukausittaisen postin sijaan. Lehti ei ilmesty koteihin tammi- ja heinäkuussa, mutta Yhteishyvä-lehden sisällöt julkaistaan joka kuukausi uudessa Yhteishyvä Live -palvelussa.

Asiakasomistajapostiin kuuluu Yhteishyvän lisäksi myös henkilökohtainen bonuslaskelma sekä osuuskaupan oma lehti. Tammi- ja heinäkuussa asiakasomistajaposti julkaistaan kokonaisuudessaan verkossa. Ajankohtaiset bonustiedot voi tarkastaa S-mobiilista, Omalta S-kanavalta sekä toimipaikkojen saldopäätteiltä.

Yhteishyvä Live löytyy osoitteesta www.yhteishyva.fi/live

Yhteishyvä Live on tehty yhteistyössä Alma 360:n ja Solitan kanssa.

Viestintäjohtaja Kai Ovaskainen, kai.ovaskainen@sok.fi, p. 010 76 80380