Etusivu » Tiedotteet » Media » Uusi kauneusjaterveys.fi tehtiin mobiili edellä

A-lehdet Oy

Uusi kauneusjaterveys.fi tehtiin mobiili edellä

Julkaistu: 18.05.2015 klo 10:00
Julkaisija: A-lehdet Oy

A-lehdet tarjoaa nyt naistenlehtien näyttäviin mainoksiin luottaville bränditaloille entistä monipuolisemman tarjonnan ja paikan, jonne vaikuttava brändimainonta sopii erinomaisesti: juuri avautunut uudistettu Kauneusjaterveys.fi -sivusto on poikkeuksellisen visuaalinen ja näyttävä mediaympäristö, ja se suunniteltiin mobiili edellä -periaatteella.

Kauneusjaterveys.fi julkaisee joka päivä uutta sisältöä ja uutisia

Sivuston vetävimpiä aihealueita tulevat olemaan kauneus ja tyyli, painonpudotus, ravitsemus, treenaus ja seksi. Terveys- ja hyvinvointisisällöt pohjautuvat lääketieteellisiin ja muihin tutkittuihin faktoihin.

Tunnetuimmat bloggaajat ovat formulapiireissä elävä Kimi Räikkösen puoliso Minttu Virtanen, Fitnesspäiväkirjat-ohjelman Nanna Koivisto ja kahvakuulamestari Kukka Laakso. Kauneusbloggaajat ovat Ida Jokikunnas (Ida iholla), Riina Kyllönen (Make up by Riina) ja Katja Kokko.

Muita laadukkaita bloggaajia ovat psykologi Ilona Rauhala, Stressitohtori-blogin Sanna Leino sekä personal trainerit Anu Kiiveri ja Mari Sainio.

Uudistuneen sivuston ovat tuottaneet yhteistyössä verkon luotetuin terveyssisältöjen tuottaja, terve.fi ja Suomen arvostetuin naistenlehtibrändi Kauneus ja Terveys. Sisällön pohjana ovat aikaisempi kauneusjaterveys.fi-sivusto ja terve.fi:n tuhannet artikkelit, jotka takaavat orgaanisen nousun googlen kautta.

Lisätietoa: A-lehdet Oy, päätoimittaja Ulla Veirto, ulla.veirto@a-lehdet.fi, 050 414 4315

Kauneus ja Terveys -lehdellä on 278 000 lukijaa (KMT 2014). Brändi kuuluu A-lehdet-konserniin. Konserni julkaisee 20:tä kuluttajille suunnattua aikakauslehteä, lähes 30:tä asiakaslehteä ja noin 25:tä eri verkkopalvelua.