Etusivu » Tiedotteet » Media » TV5 teki kanavan suurimman elokuvasopimuksen Sony Pictures Televisionin kanssa

TV5 Finland Oy

TV5 teki kanavan suurimman elokuvasopimuksen Sony Pictures Televisionin kanssa

Julkaistu: 27.04.2011 klo 10:11
Julkaisija: TV5 Finland Oy

Elokuvatarjontaan panostava TV5 on solminut Sony Pictures Televisionin kanssa monivuotisen elokuvasopimuksen, joka sisältää useita tv-ensi-iltaesityksiä.

Hiljattain Sony Pictures Televisionin Pohjois-Euroopan ja Benelux-maiden myynnistä vastaavan Vice President Andreas Brosjon kanssa solmittu elokuvasopimus tuo Suomen tv-ensi-iltaan mm. seuraavat elokuvat: Hancock, The Tourist, Social Network, Enkelit ja demonit, Terminator – pelastus, Julie & Julia ja 2012. Lisäksi TV5:llä tullaan näkemään Da Vinci -koodi-, Ghost Rider – aaveajaja- ja Spider-Man-elokuvat.

”Haluamme investoida laadukkaaseen elokuvatarjontaan ja jatkaa TV5:den vahvistamista viihteellisenä tv-kanavana”, kertoo TV5:den ohjelmajohtaja Mervi Rouvinen.

Sony Pictures Television on yksi televisioalan johtavista studioista, joka tuottaa ja levittää kaikkien lajityyppien sisältöä maailmanlaajuisesti. Sen valikoima sisältää yli 4000 elokuvaa, ja Sony Pictures studio toimii myös televisiotuotannon alalla USA:ssa ja maailmanlaajuisesti.

Lisätiedot:
Mervi Rouvinen
ohjelmajohtaja, TV5 Finland Oy
mervi.rouvinen@tv-viisi.fi

SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija, johon kuuluvat radiokanavat The Voice ja Iskelmä sekä paikallisradiot Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä, Radio Mega ja Radio City sekä uudet TV-kanavat TV5 ja The Voice. Radiokanavien online-yhteisöt ovat Suomen suosituimpia. SBS Media on kaupallisen radioliiketoiminnan markkinajohtaja, joka laajentaa vahvasti televisiotoimintaan. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2010 oli 21 M€. SBS Media työllistää Suomessa 150 tv- ja radioalan ammattilaista.