Etusivu » Tiedotteet » Media » Tiedoksi toimituksille: Ensimmäinen HBL Kväll ilmestyy huomenna

Hufvudstadsbladet

Tiedoksi toimituksille: Ensimmäinen HBL Kväll ilmestyy huomenna

Julkaistu: 20.01.2014 klo 11:02
Julkaisija: Hufvudstadsbladet

Hufvudstadsbladetin julkaiseman HBL Kväll –verkkolehden ensimmäinen numero ilmestyy huomenna tiistaina 21.1. klo 16. Uudistuksen myötä Hufvudstadsbladetista tulee yksi ensimmäisistä kaksi kertaa päivässä ilmestyvistä sanomalehdistä maailmassa.

Samalla Suomeen tulee ensimmäinen ruotsinkielinen iltapäivälehti, jonka lähtökohtana on asiajournalismi ja ajankohtaisuus. HBL Kvällin sisältö koostuu muun muassa päivän uutisista, illan tapahtumista, blogeista, kuva-visasta ja tv-ohjelmaoppaasta.

HBL Kvällin sisältökokonaisuus on sanomalehtimäinen, mutta lukukokemus kokonaan uusi. Verkkolehti on luettavissa tabletilla, älypuhelimella tai tietokoneella, ja sen sivukoko mukautuu lukijan päätelaitteen mukaan.

Ensimmäiseen HBL Kväll -verkkolehteen voit tutustua huomenna 21.1. klo 16 alkaen osoitteessa e.hbl.fi. Lehteä voit lukea myös eHBL-sovelluksella tabletilla tai älypuhelimella, joka toimii Android- tai IOS-käyttöliittymällä.

Lisätietoja löydät osoitteesta hbl.fi/kvall.

Päätoimittaja Jens Berg, jens.berg@hbl.fi, +358 (0)29 0801 365
HBL Kväll -projektipäällikkö Andrea Svanbäck, andrea.svanback@hbl.fi, +358 (0)40 527 8910

Hufvudstadsbladet on Suomen johtava ruotsinkielinen sanomalehti, jolla on joka viikko noin 167 000 lukijaa. Hbl.fi-sivustolla on 80 000 käyttäjää viikossa. Hufvudstadsbladetia julkaisee KSF Media, joka on johtava ruotsinkielinen mediatalo Suomessa. KSF Media työllistää noin 250 henkilöä ja liikevaihto on noin 30 miljoonaa euroa. Hufvudstadsbladetin toimituksessa työskentelee noin 75 henkilöä. www.hbl.fi