Etusivu » Tiedotteet » Media » Suosittu Kolmistaan-bloggari Karoliina Sallinen Lilyyn

A-lehdet Oy

Suosittu Kolmistaan-bloggari Karoliina Sallinen Lilyyn

Julkaistu: 02.08.2016 klo 09:16
Julkaisija: A-lehdet Oy

Suomen suurimpiin perhe- ja lifestyle-bloggareihin kuuluva Karoliina Sallinen siirtyy A-lehtien Lilyyn 1. syyskuuta.

Lily vahvistaa rivejään uudella perhe-ja lifestyleblogilla. Kolmistaan-blogia kirjoittaa Karoliina Sallinen, 31. Suomen suurimpiin perhe- ja lifestyle-blogeihin kuuluva blogi kertoo äidinkielenopettajana työskentelevän Sallisen arjesta iloineen ja suruineen – perhe-elämästä 5-vuotiaasta tyttären kanssa, tyylistä ja sisustuksesta, ruuasta, kulttuurista, mietteistä ja mielipiteistä.

”On upeaa päästä muuttamaan Lilyyn. Arvostan hurjasti Lilyä: blogiyhteisön henkeä, sisällön monipuolisuutta ja laatua sekä brändin taustalla olevia toimitusvoimia”, Karoliina Sallinen kertoo.

”Karoliina on lämmin ja hauska kirjoittaja, ja hänellä on suuri ja sitoutunut lukijajoukko. On mahtava saada hänet Lilyn blogikaartia vahvistamaan”, Lilyn ja Trendin päätoimittaja Jenni Lieto sanoo.

Karoliina Sallinen julkaisee syyskuun lopussa myös esikoisromaanin. Tee se itse -vauva -niminen kirja kertoo kaiken mitä neuvolan oppaat unohtivat kertoa.

A-lehdet Oy, Lilyn ja Trendin päätoimittaja Jenni Lieto, 050 414 4218, jenni.lieto@a-lehdet.fi

Lily on tyylitietoisten ja vaikutusvaltaisten naisten verkkoyhteisö, jonka sisällön tuottavat yhdessä ammattitoimitus, Lilyn nimikkobloggaajat, yli 10 000 bloginpitäjää sekä sitoutuneet lukijat. Lilyn viikkotavoittavuus on 180 000 (TNS Metrix Paneeli, ka. vk 1-25/2016). Lilyn julkaisija on A-lehdet. Oy.