Etusivu » Tiedotteet » Media » Sami Tallberg kokkaa TV5:den Kesägrillissä

Sami Tallberg kokkaa TV5:den Kesägrillissä

Julkaistu: 20.06.2011 klo 10:30
Julkaisija: TV5 Finland Oy

TV5:dellä sunnuntaina 26.6. alkavassa kotimaisessa Kesägrilli-sarjassa Restaurant Kämp Signén keittiömestari Sami Tallberg valmistaa helppoja grilliherkkuja.

Ohjelmassa valmistetaan ruokaa mahdollisimman mutkattomasti, puhtaista ja laadukkaista raaka-aineista jälkiruokia unohtamatta. Kaikki ohjelmassa valmistettavat ruuat on helppo toteuttaa pihakeittiössä tai mökillä. Ohjelmassa Sami Tallberg antaa vinkkejä lihan käsittelyyn, kalan fileeraukseen ja muihinkin ruoan tekemisen saloihin, jotka ovat monelle hepreaa, mutta todellisuudessa helppoa ja yksinkertaista.

Sarjan ensimmäisssä jaksossa grillataan siikaa ja valmistetaan villiyrttisalaattia. Jälkiruoaksi tarjotaan mansikoita ja vaniljakastiketta.

Kesägrilli TV5:dellä sunnuntaisin klo 19.30 alkaen 26.6.

Lisätiedot:
Heidi Nurminen
Programme PR Manager, TV5 Finland Oy
heidi.nurminen@tv-viisi.fi

SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija, johon kuuluvat radiokanavat The Voice ja Iskelmä sekä paikallisradiot Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä, Radio Mega ja Radio City sekä uudet TV-kanavat TV5 ja The Voice. Radiokanavien online-yhteisöt ovat Suomen suosituimpia. SBS Media on kaupallisen radioliiketoiminnan markkinajohtaja, joka laajentaa vahvasti televisiotoimintaan. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2010 oli 21 M€. SBS Media työllistää Suomessa 150 tv- ja radioalan ammattilaista.