Etusivu » Tiedotteet » Media » Näppärä pyörä reissuun

Näppärä pyörä reissuun

Julkaistu: 23.04.2013 klo 10:15
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Insera Downtown on uskomattoman kevyt (11,6 kg) pyörä. Se on helppo ottaa mukaan city-rientoihin tai vaikka veneeseen ja asuntoautoon.

Suomen Polkupyörätukku on tuonut markkinoille monikäyttöisen ja kompaktin Insera Downtownin.

– Se on helppo kuljettaa ja säilyttää taittuvan ohjaustangon ansiosta, kertoo Suomen Polkupyörätukun toimitusjohtaja Jari Elamo.

Insera Downtown on pienirenkainen ja matalarunkoinen. Se kulkee kätevästi mukanasi minne tahansa: veneeseen, metroon tai asuntoautoon. Kompaktista koostaan huolimatta pyörässä on mainiot ajo-ominaisuudet.

Trendikkään näköisessä pyörässä on taittopyörämäinen runko, jossa ei kuitenkaan ole saranaa. Ohjain taittuu ja  istuimen saa alas, jolloin fillarista tulee matala, pieni paketti. Pyörän saa joko 3- tai 9-vaihteisena.

DOWN TOWN 9 - 20" - suosistushinta 499 e

• Runko: 6061 alumiini • Runkokoko: 30 cm • Etuhaarukka: teräs • Vaihteet : Shimano Sora 9 • Jarrut : Tektro 855 V-jarrut • Renkaat : Schwalbe 20" x 1,60" • Vanteet : HJC Doublewall • Varusteet : lokasuojat, seisontajalka, pikalukituksella varustettu taittuva ohjaustanko

DOWN TOWN 3 - 20" - suositushinta 399 e

• Runko: 6061 alumiini • Runkokoko: 30 cm • Etuhaarukka: teräs • Vaihteet : Shimano Nexus 3 • Jarrut : Tektro 855 V-jarrut • Renkaat : Schwalbe 20" x 1,60" • Vanteet : HJC Doublewall • Varusteet : lokasuojat, seisontajalka, pikalukituksella varustettu taittuva ohjaustanko

Suomen Polkupyörätukku Oy, toimitusjohtaja Jari Elamo p. 040 767 2538, jari.elamo@helkamavelox.fi

Mikäli haluat Helkama Veloxin polkupyöriä testeihin tai kuvauksiin, olethan yhteydessä Pirkko Soiniseen, OSG Viestintä p. 0207 806 839 tai pirkko.soininen@osg.fi

Suomen Polkupyörätukku Oy kuuluu Helkama Emotor konserniin. Suomen Polkupyörätukku on 10,5 miljoonan euron liikevaihdollaan Suomen suurin polkupyörien vähittäismyyntiketju. Polkupyörätukun pyöräbrändejä ovat muun muassa Helkama, –jopo–, Merida, Insera, Corratec ja KTM. Laajentuvaan myymäläverkostoon kuuluu 19 myymälää, jotka palvelevat etelästä pohjoiseen, läpi Suomen. Myös postimyyntiä ja B2B-myyntiä. Myynti noin 35 000 polkupyörää vuodessa. Helkama Emotor on suomalainen perheyrityskonserni, jonka konserniliikevaihto on noin 76 miljoonaa euroa ja henkilökunnan määrä yli 300.