Etusivu » Tiedotteet » Media » Meet the Swedish Dicks! - Viaplay Original -sarjan ensimmäinen tiiseri julki

Viaplay

Meet the Swedish Dicks! - Viaplay Original -sarjan ensimmäinen tiiseri julki

Julkaistu: 17.06.2016 klo 12:56
Julkaisija: Viaplay

Katso video klikkaamalla kuvaa

Ensimmäinen tiiseri Viaplay Original –sarjasta nyt ulkona!

Ampumarata, kaksi “etsivää” ja kolme “pukua”. Katso ensisilmäys syksyllä ensi-iltansa saavasta Swedish Dicks –sarjasta, missä Peter Stormaren ja Johan Glansin esittämät kaksi ruotsalaista yksityisetsivää selvittävät murhamyseeriä Los Angelesin auringon alla.

Tarina alkaa kun elämän kolhima ruotsalaiskaksikko päättää perustaa yhdessä Swedish Dicks nimisen etsivätoimiston, joka saa ratkaistavakseen tehtäviä kadonneiden tietokoneiden metsästämisestä murhamysteereihin. Tapauksia selvitetään FBI-agentti Janen (Traci Lords) jatkuvan tarkkailun ja pilkateon alaisena. Ingmar (Stormare) ei kuitenkaan saa mielestään entisen kollegansa stuntmies Texin (Keanu Reeves) kuolemaa.

Komediasarja Swedish Dicks on ensimmäinen Viaplayn alkuperäissarja. Kymmenosainen sarja saa ensi-iltansa Viaplayssa syksyllä.

Rooleissa:

Mm. Ingmar (Peter Stormare), Axel (Johan Glans), Tex (Keanu Reeves), Sarah (Felisha Cooper), Sun (Vivian Bang), Jane (Traci Lords).

Lisätiedot:
Erika Miramo, PR Manager, Viaplay
erika.miramo@viaplay.com

Viaplay

Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi huippu-urheilua suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Apple TV:n, Chromecastin, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 ja Playstation 4 -pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi

Viaplay AB on osa kansainvälistä, kuudessa maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu ilmais- ja maksutelevisioita, radioita, online-palveluita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta ja kolmannen osapuolen verkossa ja se jakelee televisio-ohjelmia jopa Internetissä. Lisätietoja on osoitteessa www.mtg.se.