Etusivu » Tiedotteet » Media » M-BRAIN OSTAA CISION FINLANDIN MEDIASEURANTA- JA ANALYYSILIIKETOIMINNAN

M-BRAIN OSTAA CISION FINLANDIN MEDIASEURANTA- JA ANALYYSILIIKETOIMINNAN

Julkaistu: 01.07.2011 klo 10:03
Julkaisija: M-Brain Oy

M-Brain Oy on tänään allekirjoitetulla sopimuksella ostanut Cision AB:lta yhtiön suomalaisen tytäryhtiön Oy Cision Finland Ab:n, josta kaupanteon yhteydessä on erotettu Cisionille jäävä Plan&Connect -liiketoiminta.  M-Brainille siirtyvän yhtiön liiketoiminnan muodostavat täten mediaseuranta- ja analyysipalvelut.

M-Brain on Suomen johtava media- ja verkkoseurantaan sekä analyyseihin erikoistunut tietopalveluyritys ja nykyinen Cision Finland johtava viestinnän tukipalveluja – mediaseurantaa, -analyysejä sekä mediatietokantoja ja tiedotepalvelua – tarjoava yritys.

Uuden konsernin pro forma -liikevaihto tulee olemaan noin 11 miljoonaa euroa vuonna 2011. Yhtiöt jatkavat toistaiseksi erillisinä, eikä yrityskauppa aiheuta mitään merkittäviä muutoksia kummankaan yhtiön nykyliiketoimintaan.

”Voimien yhdistäminen mahdollistaa molempien yhtiöiden liiketoiminnan ja tuotevalikoiman laajentamisen”, toteaa M-Brainin toimitusjohtaja Marjukka Nyberg. ”Tilanne tehostaa myös M-Brainin oman haku- ja kieliteknologian kehittämistyötä, kun ratkaisuja voidaan testata entistä laajemmassa asiakaskunnassa.”

Kim Nyberg, hallituksen puheenjohtaja, M-Brain Oy 0400 430538

Marjukka Nyberg, toimitusjohtaja, M-Brain Oy 040 7227712

Päivi Klinga, toimitusjohtaja, Oy Cision Finland Ab 050 5722777

M-Brain Oy on verkkoviestinnän seurantaan erikoistunut business intelligence -yhtiö. M-Brainin palvelu yhdistää talon sisällä kehitetyn hakuteknologian ja ihmisen tekemä uutisten arvioinnin, muokkauksen ja analyysin. Yhtiö tuottaa asiakkailleen nopeaa ja relevanttia tietoa päätöksenteon tueksi. Lisätietoa osoitteessa www.m-brain.com