Etusivu » Tiedotteet » Media » Lomalaiset avun tarpeessa TV Viiden ruotsalaissarjassa

TV5 Finland Oy

Lomalaiset avun tarpeessa TV Viiden ruotsalaissarjassa

Julkaistu: 24.02.2011 klo 13:00
Julkaisija: TV5 Finland Oy

SOS Länsirannikko -sarjassa (SOS Västkust) tutustutaan ambulanssin, palokunnan ja meripelastuksen toimintaan Ruotsin länsirannikolla.

Sarja vie katsojat turistien suosimaan Göteborgin saaristoon, jossa viime kesän tapahtumia seurataan pelastusalan ammattilaisten silmin. Heitä työllistävät lukuisat onnettomuudet, sairastapaukset, tapaturmat, tulipalot ja humalaisten sekoilut niin maalla kuin merellä. Sarjassa nähdään saariston menoa kesän kiireisimmän turistikauden aikana. Ensimmäisessä jaksossa vietätään juhannusta, jolloin tunnetusti sattuu ja tapahtuu – myös Ruotsissa. Sarja on jatkoa TV Viidellä aikaisemmin nähtyyn SOS Gotland -sarjaan.

Sarjaa esitetään TV Viidellä maanantaisin klo 20.00 alkaen 7.3.

Lisätiedot:
Heidi Nurminen
Programme PR Manager, TV5 Finland Oy
heidi.nurminen@tv-viisi.fi

TV Viisi on Suomen viidenneksi suurin ja vuonna 2010 nopeimmin katsojaosuuttaan kasvattanut kaupallinen tv-kanava pääkohderyhmässään 15-44-vuotiaat. TV Viisi on osa Euroopan toiseksi suurinta ProSiebenSat.1 Media AG -mediakonsernia, jolla on toimintaa 14 Euroopan maassa.