Etusivu » Tiedotteet » Media » Liike-elämää tukeva tiedotuspalvelu ePressi.com aloittaa Suomessa

ePressi.com

Liike-elämää tukeva tiedotuspalvelu ePressi.com aloittaa Suomessa

Julkaistu: 18.11.2008 klo 10:20
Julkaisija: ePressi.com

Suomessa avataan uusi tiedotuspalvelu ePressi.com. Se profiloituu ammattimaiseksi liike-elämää tukevaksi tiedotuskanavaksi, joka käyttää laajasti hyväkseen internetin tuomia mahdollisuuksia. ePressi.com on tiedotusalalla pitkään toimineiden ammattilaisten suunnittelema markkinoiden kehittynein ratkaisu, johon tuodaan lähitulevaisuudessa jatkuvasti uusia alan parhaimpia sovelluksia.

ePressi.com tarjoaa helpon kanavan ammattimaiseen tiedotejakeluun niin medialle kuin laajasti internetin lukuisille sivustoille sekä erityisesti hakukoneisiin. Yhä useammin sekä toimittajat että jostain erityisaiheesta kiinnostuneet loppukuluttajat hakevat ensikäden tietoa hakukoneesta, jolloin ePressi.com muodostaa tehokkaan kanavan tiedotukselle. ePressi.comin hinnoittelu on erilainen kuin perinteisesti muilla tiedotuspalveluilla. ePressi.com toteuttaa myös suoran jakelun Suomen medioihin.

ePressi.comin tuottaa oululainen JSP Media Oy. Sen perustajina ovat viime vuosikymmenellä tiedotepalvelu Pressi.comin käynnistäneet YTM Paavo Vasala ja KTM Jussi Vasala, sekä media-alan ohjelmistoliiketoiminnan ammattilaiset Samuli Tursas ja Juha-Mikko Ahonen. Paavo Vasalan vuonna 1998 perustama Pressi.com on myyty Suomen Tietotoimisto Oy:lle vuonna 2004, minkä jälkeen STT on lakkauttanut Pressi.com-liikemerkin alla kulkeneen palvelun.  "Nyt on uusi hetki tuoda tiedottajien tarpeisiin entistäkin parempi ratkaisu tehokkaammalla teknologialla ja toimintatavalla. Onneksi olemme voineet koota huippuluokan tiimin rakentamaan tätä palvelua, jolle tuntuu olevan kysyntää Suomessa", Paavo Vasala toteaa. Hän toimii yhtiön toimitusjohtajana ja vähemmistöosakkaana yrityksessä.

ePressi.comin palvelun etuna on läheinen synergia myös seurantaan. Yhtiöllä on yhteistoimintasopimus verkkomedian seurantapalvelu Webnewsmonitor.comin kanssa, joka tarjoaa Suomen monipuolisimman ja laadukkaimman verkkomedian seuranta- ja analyysipalvelut. Webnewsmonitor on saanut runsaasti yritysasiakkaita Suomessa. ePressi.comin asiakkaat saavat helposti liitettyä tiedotteen julkistamiseen Webnewsmonitorin tehokkaan seurannan. Webnewsmonitorin toimitusjohtajana toimii Jussi Vasala.

Toimittajat ja muut tiedotteista kiinnostuneet voivat tilata tiedotteita osoitteesta: http://www.epressi.com/tiedotetilaus.html

ePressi.comin myyntiä hoitavat Juha Kaimio p. 040 7070062 ja Riina Vasala, 040 5282670.

Lisää tietoja:

ePressi.com