Etusivu » Tiedotteet » Media » Kwantic Oy avasi Suomen ensimmäinen digitaalisen liiketoiminnan testilaboratorion

Kwantic Oy

Julkaistu: 08.06.2011 klo 17:21
Julkaisija: Kwantic Oy

Haluatko nostaa digitaalisen liiketoimintasi uudelle tasolle?

Kwantic Oy:n digitaalisen liiketoiminnan testilaboratorio on yhdistelmä työkaluja ja palveluja, joiden tarkoituksena on ansaita enemmän digitaalisten kanavien kautta. Testilaboratorio käyttää hyväkseen ennakoivaa mallinnusta, analytiikkaa ja ostoprosessien testausta yhdistettynä käyttökokemuksen arviointiin. Tavoitteena on tuoda asiakkaillemme uusia asiakkaita, myyntiä sekä auttaa suunnittelemaan ja rakentamaan entistä toimivimpia digitaalisia ratkaisuja.

Kwantic julkisti virallisesti testilaboratorionsa Adobe Cafessa 8.6.2011 (klo 09:00 Hotelli Haven).

Timo Wallius, CEO – Kwantic:

"Vuoden vaihteessa rekrytoimme parhaita kykyjä palvelukseemme Suomesta ja maailmalta vahvistamaan jo ennalta hyvää osaamistamme. Nyt olemme yhdistäneet palvelumme sekä osaamisemme Kwantic-testilaboratorioksi."

Kwantic-testilaboratorio sekä opastaa tehokkaimpien digitaalisen markkinoinnin keinojen käytössä että antaa vastauksen miksi ne toimivat. Testilaboratorioon rakennetut ennakoivat mallit antavat mahdollisuuden seurata, mihin digitaalisista kanavista on kannattavinta panostaa pitkällä tähtäimellä. Esimerkkinä vaikkapa hakukonekampanja, joka saattaa näyttää kuukauden jälkeen täydelliseltä epäonnistumiselta, mutta onkin lopulta kannattava. Myös sosiaalisen median kannattavuutta on mahdollista mitata tällä tavoin.

Omnituren Test&Target on yksi työkaluista, joilla olemme saavuttaneet asiakkaillemme merkittäviä hyötyjä."

Kalle Heinonen (Strategic Account Executive – Adobe Nordics):

"Kwantic on yksi merkittävimmistä Omnituren Test&Target –osaamiskeskuksista Euroopassa ja ainut laatuaan Suomessa. Test&Target –asiakkaamme ovat parantaneet merkittävästi digitaalisen liiketoiminnan tuloksia eri puolilla Eurooppaa. Nyt yhdessä Kwanticin kanssa jatkamme työskentelyä nostaaksemme digitaalisen liiketoiminnan optimoinnin rimaa."

Timo Wallius, Kwantic Oy
Kalle Heinonen, Adobe Nordics