Etusivu » Tiedotteet » Media » Finnmatkat ottaa haltuun Mondo.fi:n mainospaikat tammikuuksi 2015

A-lehdet Oy

Finnmatkat ottaa haltuun Mondo.fi:n mainospaikat tammikuuksi 2015

Julkaistu: 02.01.2015 klo 09:58
Julkaisija: A-lehdet Oy

Tammikuu on tärkeä myyntikuukausi Finnmatkoille ja matkailualalle, joten Finnmatkat on varannut itselleen Mondo.fin kaikki mainospaikat tammikuun ajaksi. Myös Mondo.fi:ssä kävijähuippu saavutetaan tammikuussa.

Uutuutena Mondo.fi:ssä lanseerataan 2.1. Mondon valinnat 2015 -kampanjasivu. Se esittelee vuoden 2015 parhaat matkakohteet videoita hyödyntäen.

”Halusimme tehdä jotain uutta ja erilaista.  A-lehtien ehdotus näkyvyydestä yksinoikeudella meille tärkeän median, matkailulehti Mondon, kanssa kiinnosti meitä ja päätös yhteistyöstä oli helppo tehdä. Pääsemme dominoimaan Mondo.fi-sivustoa tammikuun ajaksi. Saamme meille tärkeän myyntikuukauden aikana kerrottua monipuolisesta matkatarjonnastamme Mondon keskimääräistä enemmän matkustavalle kohderyhmälle”, Finnmatkojen Marketing & Online Manager Tiina Hovi kertoo.

”Halusimme ehdottaa Finnmatkoille uutta ja erilaista yhteistyötä Matkamessujen, vuoden tärkeimmän matkailutapahtuman aikaan. Tarjosimme näkyvyyttä Mondo.fi:ssä tammikuussa yksinoikeudella kaikilla mainospaikoilla. Finnmatkat saa ainutlaatuisen näkyvyyden yhdessä toimituksellisen sisällön kanssa”, sanoo Finnmatkojen asiakasvastaava Raija Sailos.

Katso kampanjan toteutus: http://mondo.fi

Tiina Hovi, Marketing & Online Manager, Finnmatkat, tiina.hovi@finnmatkat.fi, 044 507 8384

Raija Sailos, Key Account Manager, A-lehdet Oy, raija.sailos@a-lehdet.fi, 050 414 4657

Mondo on Suomen suurin matkailulehti 118000 lukijallaan (KMT Lukija S13/K14). Mondoa kustantaa A-lehdet Oy.