Etusivu » Tiedotteet » Media » Alma Media Rantapallo Oy:n osakkaaksi

Alma Media Rantapallo Oy:n osakkaaksi

Julkaistu: 19.02.2014 klo 12:31
Julkaisija: Rantapallo

Alma Media on ostanut 35 prosenttia Rantapallo Oy:n osakekannasta TukTuk Media Oy:ltä ja Verkossa Media Oy:ltä.

Matkailu on suomalaisen verkkokaupan suurin tuoteryhmä. Alan yritysten panostus verkkomediaan on kasvanut viime vuosina nopeasti. Yhteistyö antaa Rantapallolle mahdollisuuden kehittää sivustoa ja palveluita entistäkin tehokkaammin ja saada palveluille lisää näkyvyyttä.

- Rantapallo on muutamassa vuodessa noussut Suomen johtavaksi matkailun verkkopalveluksi ja aiomme jatkossakin keskittyä palvelemaan suomalaisia matkailijoita nimenomaan kotimaisesta näkökulmasta. Pysymme edelleen itsenäisenä toimijana ja sivuston sisältö säilyy ennallaan, sanoo Rantapallon perustaja ja toimitusjohtaja Jani Uljas.

Osakkuuden myötä Alma Medialla on myös mahdollisuus kasvattaa omistustaan Rantapallossa. Osapuolet ovat sopineet, että kauppahintaa ei julkaista. Kaupan johdosta Alma Media sulkee oman NytMatkaan.fi-palvelunsa ja sen käyttäjät ohjataan jatkossa Rantapalloon.

Lisätiedot:

Jani Uljas, toimitusjohtaja

jani.uljas@rantapallo.fi

Aiheeseen saatavilla kuvitusta osoiteessa www.rantapallo.fi/lehdisto/

Suomen luetuin matkailusivusto Rantapallo.fi tarjoaa kaikki matkailijan verkkopalvelut yhdessä osoitteessa: kohdeoppaat, matkavinkit, alan uutiset, matkablogit sekä monipuoliset matkahaut. http://www.rantapallo.fi