Etusivu » Tiedotteet » Media » Advokaatin 6/2013-kannelle tuomariston kunniamaininta aikakauslehtien kilpailussa

Suomen Asianajajaliitto

Julkaistu: 11.04.2014 klo 15:01
Julkaisija: Suomen Asianajajaliitto

Advokaatin 6/2013-kansi sai tuomariston kunniamaininnan Aikakausmedian järjestämässä Edit-kilpailussa, jossa palkittiin viime vuoden parhaita aikakauslehtiä ja niiden tekijöitä.

Tuomaristoa miellytti kannen intensiivisyys. Yksinkertaisuus ja eleettömyys saavat uteliaisuuden heräämään ja avaamaan kansilehden.

Esseisti Antti Nylénin kuvasi kanteen Carl Bergman (Duotone). Advokaatin ulkoasun on suunnitellut Marko von Konow (Fondamenta) ja lehden taittoi Reija Jokinen (Uusimaa Studio). Lehteä toimittavat Asianajajaliitto ja Fondamenta Media.

Advokaatti 6/2013

Kehitys- ja viestintäpäällikkö Janne Laukkanen (Advokaatin päätoimittaja), Suomen Asianajajaliitto, puh. 040 588 1925, etunimi.sukunimi@asianajajaliitto.fi

Viestintäasiantuntija Johanna Kainulainen (Advokaatin toimituspäällikkö), Suomen Asianajajaliitto, puh. 040 721 7289, etunimi.sukunimi@asianajajaliitto.fi

Suomen Asianajajaliiton lakisääteisenä tehtävänä on säännellä ja valvoa asianajotoimintaa. Asianajajaliitto edistää asianajopalveluiden laatua, kouluttaa ja tukee asianajajia sekä osallistuu aktiivisesti lainsäädännön kehittämiseen. Asianajajaliitto on lailla perustettu julkisoikeudellinen yhteisö, jolla on lakisääteisiä tehtäviä. Asianajajaliitto ei ole rekisteröity yhdistys, ammattiliitto tai yrittäjäjärjestö. Vain Asianajajaliittoon kuuluva lakimies saa käyttää nimikettä asianajaja. Asianajajia on Suomessa 2 000.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki