Etusivu » Tiedotteet » Media » Aamulehti ja Rantapallo laajentavat sisältöyhteistyötään

Rantapallo

Aamulehti ja Rantapallo laajentavat sisältöyhteistyötään

Julkaistu: 28.11.2014 klo 12:45
Julkaisija: Rantapallo

Suomen suurin matkailusivusto Rantapallo ja Aamulehden verkkosivusto Aamulehti.fi aloittavat yhteistyön matkailusisällöissä. Jatkossa Rantapallo tuottaa sisällön Aamulehti.fi:n matkailuosastoon.

Aamulehden verkkopalvelun uusi matkailuosio osoitteessa www.aamulehti.fi/matkailu julkistettiin perjantaina 29.11.2014.

- Tässä on harvinaisen onnistunut molempia osapuolia hyödyttävä yhteistyökuvio. Aamulehti saa erittäin hyviä matkailujuttuja verkkosivuille. Lisäksi saamme sivuillemme Rantapallon kohdennetut äkkilähdöt Tampereelta. Hienoa sekin, että myös Rantapallo saa vielä lisää lukijoita, kun sisältö on esillä sivuillamme, sanoo Aamulehti.fi:n kehitysjohtaja Seppo Roth.

Aamulehti on alueensa selkeä ykkönen ja koko Suomen toiseksi suurin seitsenpäiväinen sanomalehti. Aamulehti.fi:llä on yli 300 000 viikkokävijää. Rantapallo on muutamassa vuodessa kivunnut Suomen luetuimmaksi matkailusivustoksi, jonka viikoittainen kävijämäärä on noin 250 000.

- Sisältöyhteistyön kautta pääsemme tarjoamaan hyödyllisiä ideoita ja matkavinkkejä vielä nykyistäkin laajemmalle yleisölle. Aamulehti.fi:n matkailusisällöt kohdistetaan erityisesti Tampereen ja lähiseutujen asukkaille, jotta niistä syntyvä käytännön apu on lukijalle mahdollisimman suuri, sanoo Rantapallon päätoimittaja Riikka Krenn.

- Rantapallo toimittaa jo nyt materiaalia esimerkiksi MSN.fi:n sekä Iltalehden käyttöön ja teemme yhteistyötä monien eri medioiden kanssa. Meille sisällöntuotannon laajentaminen oman peruskenttämme ulkopuolelle on helppoa, sanoo Krenn.

Yhteistyö on jatkumoa keväiselle yrityskaupalle, jossa Alma Media hankki vähemmistöosakkuuden Rantapallosta.

Rantapallo Oy
Jani Uljas, toimitusjohtaja
jani.uljas@rantapallo.fi

Riikka Krenn, päätoimittaja