Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Tie pohjoisesta paratiisiin käy Luulajan kautta

Finnmatkat

Tie pohjoisesta paratiisiin käy Luulajan kautta

Julkaistu: 13.02.2015 klo 11:33
Julkaisija: Finnmatkat

Mauritius ja Jamaika melkein kotiovelta! Finnmatkat tarjoaa talvella 2016 pohjoissuomalaisille mahdollisuuden päästä paratiisirannoille Ruotsin Luulajan kentältä.

Finnmatkat lentää talvella 2016 kaksi lähtöä Ruotsin Luulajasta yhdessä sisaryhtiö Fritidsresorin kanssa.

– Pohjoissuomalaiset asiakkaamme ovat toivoneet enemmän kohdevalikoimaa lähikentiltä, joten päätimme kokeilla rohkeasti yhteislähtöä Ruotsin Luulajasta, kertoo TUI Nordicin Trading Analyst Antti Mäkelä.

Luulaja valikoitui yhteislähtökentäksi sen läheisyyden vuoksi: Kemistä on matkaa Luulajaan 150 kilometriä ja Oulustakin vain 260 kilometriä. Lähdöt kahden viikon lomille on ajoitettu Pohjois-Suomen koulujen talvilomaviikkojen ympärille.

– Toistaiseksi pohjoisesta on ollut talvilomalähtöjä vain perinteisempiin kohteisiin, kuten Kanarialle tai Thaimaahan. Nyt pääsee läheltä vähän eksoottisemmallekin lomalle, ainakin jos varaa tarpeeksi ajoissa, Mäkelä kuittaa.

Finnmatkojen lähdöt Luulajasta:
Luulaja–Mauritius 27.2.2016, 2 viikkoa
Luulaja–Jamaika 14.3.2016, 2 viikkoa

Lisätietoja: Finnmatkat, viestintäpäällikkö Jenita Sillanpää, p. 030 360 304

Oy Finnmatkat Ab on Suomen suurin matkanjärjestäjä, ja se järjestää vuosittain noin 260 000 valmismatkaa. TEMA on Finnmatkojen kulttuuriin ja luontoon erikoistunut kiertomatkajärjestäjä. Finnmatkat kuuluu Pohjoismaiden johtavaan matkanjärjestäjäkonserniin TUI Nordiciin. Se on osa Lontoon pörssissä noteerattua maailman suurinta matkailukonsernia, TUI Groupia, jolla on vuosittain yli 33 miljoonaa matkustajaa 31 maasta.