Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » TAK rajatutkimus 2013 -tulosten julkistustilaisuus Kotkassa 7.4.

Kaakko135°

TAK rajatutkimus 2013 -tulosten julkistustilaisuus Kotkassa 7.4.

Kutsu.
Julkaistu: 01.04.2014 klo 13:16
Julkaisija: Kaakko135°

TAK rajatutkimus 2013 -tulosten julkistustilaisuus Kotkassa 7.4.

Aika: maanantaina 7.4.2014 klo 14.00

Paikka: Eagle-talon 1. kerroksen auditorio, os. Kyminlinnantie 6, Kotka

Ruplan heikkenemisestä huolimatta venäläisten rajanylitykset Kaakkois-Suomen raja-asemilla lisääntyivät viime vuonna lähes 11 % edellisvuodesta. Kuinka suuri osa näistä matkoista suuntautui Kaakkois-Suomen seutukunnille, kuinka paljon venäläiset jättivät rahaa alueelle ja mitä venäläiset täällä tekivät? Onko venäläisten rahankäyttö muuttunut ja mitkä asiat heitä tänne houkuttelevat?

Mm. näitä aiheita käsitellään tiedotustilaisuudessa, jossa julkistetaan tuoreimman TAK Rajatutkimuksen tulokset. Tuloksia esittelee Pasi Nurkka.

Lämpimästi tervetuloa!

Birthe Suni, Cursor Oy, puh. 040 190 2549

Pasi Nurkka, TAK Oy, puh. 040 5055 903

Taneli Dobrowolski, TAK Oy, puh. 050 597 9812

Kaakko135° sijaitsee itäisen Suomenlahden rannikolla,  Kymijoen ja itärajan välisellä alueella. Helsingin seudulta Kaakkoon ehtii autolla reilussa tunnissa. Alue käsittää viisi kuntaa:  Kotkan, Haminan, Pyhtään, Virolahden ja Miehikkälän.

Seudullinen matkailun yhteismarkkinointi sai oman yksikkönsä Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursor Oy:ssä 1.1.2014 alkaen. Organisaatio yhdistää Kotkan, Haminan, Pyhtään, Virolahden ja Miehikkälän matkailumarkkinoinnin. Kaakko135° matkailu toimii alueensa matkailuun erikoistuneena yksikkönä, joka tuottaa matkailun viestintä- ja informaatiopalveluita tiiviissä yhteistyössä seudun kuntien, yritysten ja seudullisten, kansallisten ja kansainvälisten sidosryhmien kanssa.

www.kaakko135.fi