Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Suomalaisten huonoimmat matkakokemukset: Turkille ja Egyptille moitteita

Lentovertailu.fi

Suomalaisten huonoimmat matkakokemukset: Turkille ja Egyptille moitteita

Julkaistu: 19.07.2012 klo 10:00
Julkaisija: Lentovertailu.fi

Lentovertailu.fi-verkkosivuston tekemässä kyselyssä selvitettiin suomalaisten huonoja matkakokemuksia. Kyselyn vastauksissa kaksi maata - Turkki ja Egypti - keräsivät selvästi muita enemmän kommentteja.

Eniten vastaajia harmitti paikallisten ihmisten töykeys ja epärehellisyys. Lisäksi huono ruoka ja ruuan aiheuttamat vatsataudit ja ruokamyrkytykset olivat yleisiä. Myös epäsiisti ympäristö, heikkotasoinen hotelli, meluavat hotellinaapurit, hyttyset ja muut ötökät ja lentojen myöhästyminen laskivat lomatunnelmaa. Usein pettymys oli niin suuri, että vastaajat vannoivat matkan jääneen viimeiseksi kyseiseen maahan.

Kyselyssä suomalaisten lomailijoiden suosima Espanja sai hyvin vähän moitteita. Myös Thaimaa keräsi kiitosta.

Eniten huonoja kokemuksia:

1. Turkki
2. Egypti
3. Viro
4. Bulgaria
5. Marokko

Yleisimmät valituksen aiheet:

1. Ihmisten töykeys ja epärehellisyys
2. Vatsatauti
3. Hotellin taso
4. Ruoka
5. Lentomatka
6. Epäsiisteys, ankeus
7. Rikollisuus, prostituutio
8. Ötökät
9. Sää
10. Matkaopas

Otteita kyselyn vastauksista löytyy osoitteesta http://www.lentovertailu.fi/artikkelit/matkailu/suomalaisten-huonoimmat-matkakokemukset/

Lisääthän lähteeseen linkin http://www.lentovertailu.fi

Antti Väänänen
mail@lentovertailu.fi
puh. 045-6751179

Lentovertailu.fi on matkailun verkkolehti, joka esittelee kiinnostavia matkakohteita ja antaa vinkkejä matkan suunnitteluun. Sivuston hakutoimintojen avulla voi löytää halvat lennot ja äkkilähdöt. Palvelua ylläpitää espoolainen Silky Sand Media.