Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Sibeliustalo siirtyy kesäaikaan - urut soivat perinteiseen tapaan

Sibeliustalo

Sibeliustalo siirtyy kesäaikaan - urut soivat perinteiseen tapaan

Julkaistu: 18.06.2014 klo 11:42
Julkaisija: Sibeliustalo

Sibeliustalo siirtyy kesäaukioloaikoihin juhannuksen jälkeen. Juhannusaaton aattona torstaina 19.6. suljemme ovemme klo 15.00 ja juhannusaattona talo on kiinni. Juhannuksen jälkeiset kaksi viikkoa Sibeliustalo on avoinna arkisin klo 10-16. Lipunmyynti on avoinna samoina kellon aikoina. 7.-27.7. talo on avoinna keskiviikkoisin klo 11-15. Tällä välillä on avoinna myös lahjatavaramyymälä Gift Duetto. Lipunmyynti on suljettu 7.-27.7. ja Ravintola Lastu on suljettu 26.6.-3.8. Sibeliustalon konsertteihin saa ostettua lippuja koko kesän ajan Lippupisteen palvelupisteistä ja verkkokaupasta. Sinfonia Lahden konsertteihin lippuja myydään Lippupalvelun palvelupisteistä ja verkkokaupasta. Kesän aikana Sibeliustalossa suoritetaan erinäisiä talon huoltotöitä.

Kesän ohjelmistoa

Kesäkeskiviikkoisin Sibeliustalossa on mahdollisuus osallistua ohjattuihin talokierroksiin klo 12.00 ja urkukonsertteihin klo 13.00. Urkukonsertit alkavat keskiviikkona 2.7. ja viimeinen urkukonsertti pidetään 30.7. keskiviikkona. Urkukonsertit järjestetään yhteistyössä Organum-seuran kanssa. Lisätietoja konserteista löytyy Sibeliustalon verkkosivuilta: http://www.sibeliustalo.fi/tapahtumat .

Urkukonsertit

Ke 2.7. klo 13 solistina Anu Pulkkinen
Ke 9.7. klo 13 solistina Heli Peitsalo
Ke 16.7. klo 13 solistina Tomi Satomaa
Ke 23.7. klo 13 solistina Anna-Maria Lehtoaho
Ke 30.7. klo 13 solistina Matti Vaakanainen

Liput urkukonsertteihin: 10 €, lapset 7-17 vuotta 5 €, alle kouluikäiset veloituksetta.
Liput talokierroksille: 10 €, lapset 7-17 vuotta 5 €, alle kouluikäiset veloituksetta.