Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Radisson Blu Hotel avasi lisähuoneita Espoon merenrantaan

Sokos Hotels

Radisson Blu Hotel avasi lisähuoneita Espoon merenrantaan

Julkaistu: 19.11.2010 klo 15:36
Julkaisija: Sokos Hotels

Otaniemen rannoille avattiin lisää uudistettuja Radisson Blu Hotel Espoon huoneita. Joutsenmerkityssä hotellissa ovat nyt avoinna kaikki 209 huonetta, yleiset tilat ja kokoustilat sekä italialaisravintola Ranta.

Korkealaatuinen Radisson Blu Hotel Espoo on nyt kokonaisuudessaan auki. Investointi tuli maksamaan yhteensä 9,2 miljoonaa euroa.

– Syyskuusta lähtien hotelli on ollut suuren kiinnostuksen kohteena. Jo toisena avauspäivänä 21.9.2010 kaikki huoneet olivat varattuja. Hotelli valmistuikin juuri sopivasti markkinoiden piristyessä samaan aikaan, kertoo hotellin johtaja Riitta Kilo.

Asiakkaat ovat löytäneet uudistetun hotellin. Hotellihuoneiden sisustus ja varustelu on miellyttänyt kansainvälistä asiakaskuntaa. Asiakkaille taataan sadan prosentin tyytyväisyystakuu ja hyvät unet Magic Dreams -sängyssä. Myös Italianmakuiseen ravintola Rantaan asiakkaat ovat löytäneet hyvin, sillä tasokasta ravintolaa oli odotettu. Erityisesti Rannan sunnuntaibrunssi ja pizzakoulu ovat saaneet suosiota.

Joutsenmerkityssä hotellissa työskentelee 32 matkailualan ammattilaisesta. Asiakkaalle palvelu on sujuvaa ja helppoa.

– Henkilökunta työskentelee upeasti ja monitaitureiden ottein yli osastorajojen ”Yes, I can” -asenteella. Radisson Blu Hotel Espoossa tehdään omien ja muiden töitä yli osastorajojen. Vastaanottovirkailija voi aloittaa työvuoronsa vastaanoton tiskiltä ja siirtyä myöhemmin luontevasti työskentelemään ravintola Rantaan. Vastaavasti kerroshoitaja voi aloittaa päivän työt aamiaisella ja jatkaa loppupäivän kerroshoidossa, Kilo havainnollistaa.

Radisson Blu Hotel Espoossa järjestettiin avausviikkojen yhteydessä avoimia hotellikierroksia. Joulukuussa jatketaan tutustumistilaisuuksia asiakkaille, kokousjärjestäjille ja lähiasukkaille. Tarkemmat tiedot http://www.radissonblu.fi/hotelli-espoo

Lisätiedot:

hotellinjohtaja Riitta Kilo, Radisson Blu Hotel, Espoo, puh. 040 555 2444, riitta.kilo@radissonblu.com

Radisson Blu Hotel, Espoo

Otaranta 2, Espoo, 9 kilometrin päässä Helsingistä

209 huonetta

2 kokoustilaa, 25hlöä / tila

ilmaiset parkkipaikat

saunatilat ja uima-allas kattokerroksessa ja ulkoterassi merelle päin

italialaistyylinen ravintola Ranta, jossa pizza- ja viinikoulu

www.ravintolaranta.fi, www.radissonblu.fi