Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Muutoksia Tampere-talossa: Lipunmyynti siirtyy aulan palvelupisteelle, Café Sooloa remontoidaan

Tampere-talo Oy

Julkaistu: 05.08.2016 klo 12:51
Julkaisija: Tampere-talo Oy

Tampere-talo avaa ovensa kesätauon jälkeen maanantaina 8.8. Talossa on käynnissä uudistus- ja laajennustyöt, jotka aiheuttavat muutoksia yleisötiloissa ja palveluissa syksyn aikana. Lipunmyynti muuttaa Lipputoimiston tiloista pääaulan palvelutiskille. Lipputoimiston kohdalle remontoidaan myymälää ja Café Soolon paikalle tulee uusia kahvila-ravintolatiloja.

Ensimmäisen kerroksen uudet aulapalvelu- ja lipunmyyntipisteet sekä myymälä avautuvat marraskuussa 2016. Siihen asti konserttilippuja myydään pääaulassa olevassa väliaikaisessa palvelupisteessä. Talon lipunmyynti on syyskaudella avoinna maanantaista perjantaihin klo 11‒18 sekä puhelimitse ma-pe klo 10‒14. Lippuja voi ostaa myös Kulttuuri- ja matkailumyymälä Aplodista Tampereella, Lippupisteen myyntipisteistä ja verkkokaupasta lippu.fi sekä osaan konserteista Tiketistä.

Monelle asiakkaalle tuttu Café Soolo on myös sulkenut ovensa. Sen paikalle on alettu kesän aikana remontoida uusia kahvila- ja ravintolatiloja, jotka avautuvat talon ensimmäisessä ja toisessa kerroksessa toukokuuhun 2017 mennessä. Remontin takia kahvilasta ei ole enää kulkua Sorsapuistoon. Kahvilan sulkeutumisen takia yleisötiloissa on syyskaudella useita myyntipisteitä mm. konserttien väliaikatarjoiluja varten. Tampere-talo toteuttaa uudet kahvila-ravintolakonseptit yhdessä kumppaninsa Royal Ravintoloiden kanssa.

Myös Rondoa ja Studiota on alettu remontoida ja uudistaa toukokuussa 2017 avautuvan Muumimuseon käyttöön.

Kaikki muutokset liittyvät Tampere-talon mittavaan toiminnalliseen uudistushankkeeseen, jonka myötä talo pystyy tarjoamaan kasvavalle asiakaskunnalleen entistä enemmän palveluita, sisältöjä ja tapahtumia. Kaikki tapahtumat pyritään toteuttamaan mahdollisimman sujuvasti ja häiriöittä remontista huolimatta.

Talon uudistusten ensimmäinen vaihe valmistui toukokuun lopulla, kun uudet tapahtuma- ja kokoustilat Maestro, Duetot ja Riffi avautuivat lisärakennuksessa.

Anne Sivula, tiedottaja, p. 040 717 4873, anne.sivula@tampere-talo.fi

www.tampere-talo.fi

Tampere-talon uudistusvaiheet pähkinänkuoressa www.tampere-talo.fi/talouudistuu

Kuvagalleria www.tampere-talo.fi/galleria

Tilakuvia www.tampere-talo.fi/gallery/tilat/104

Tampere-talo on monipuolinen, laajaa asiakaskenttää palveleva kulttuurin, konserttien ja kokouspalveluiden tarjoaja. Se on Pohjoismaiden suurin kulttuuri- ja kongressikeskus, joka on toistuvasti valittu Suomen kongressitalojen kärkeen.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki