Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » MUUTOKSIA RESTELIN JOHDOSSA

MUUTOKSIA RESTELIN JOHDOSSA

Julkaistu: 02.12.2015 klo 16:45
Julkaisija: Restel Oy

Toimitusjohtaja Mikael Backmanin sijaiseksi on nimitetty 1.12.2015 alkaen Restelin nykyinen hankinta- ja kauppapaikkajohtaja Ari Virnes.

Talouden palveluista vastaavaksi johtajaksi on nimitetty 1.12.2015 alkaen Maarit Meritähti vastuualueenaan Restelin Business Control –toiminnot sekä Restelin talouden palvelukeskus.  Aiemmin Maarit Meritähti toimi Restelin business controllerina. Maarit Meritähti on Restelin johtoryhmän jäsen.

Revenue management – toiminnosta vastaavaksi johtajaksi on nimitetty 1.2.2016 alkaen Peter Gabrielsson. Peterillä on laaja kokemus matkailualalta sekä revenue management -toimintojen johtamisesta eri lentoyhtiöstä. Peter Gabrielsson on Restelin johtoryhmän jäsen.

Restelin tietohallintopäälliköksi on nimitetty 1.12.2015 alkaen Erno Onatsu. Erno siirtyy Restelille Mainio Vire Oy:n tietohallintopäällikön tehtävistä.

Restely Oy, toimitusjohtaja Mikael Backman,
puh. 09 -733 5300
mikael.backman@restel.fi

RESTEL OY

Restel Oy on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Konserniin kuuluu noin 240 ravintolaa ja 48 hotellia.  Liikevaihto vuonna 2014 oli 386,2 M€. Yritys työllistää Suomessa yli 5 000 hotelli- ja ravintola-alan ammattilaista. Restelin hotelleja ovat kotimaiset Cumulus- ja Rantasipi-ketjut, Hotelli Seurahuone Helsinki, kansainväliset Holiday Inn -hotellit, Crowne Plaza Helsinki ja Hotel Indigo Helsinki-Boulevard. Ravintoloihin kuuluvat mm. Burger King®-, Rax Buffet-, HelmiSimpukka-, Grillsson-, Huviretki-, Martina-, Wanha Mestari-, Hemingway’s -ravintolat ja Tapahtumaravintolat.

www.restel.fi