Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Mistä on palkittu boutique-hotelli tehty? - Hotel Indigolle tuplavoitto

Restel Oy

Mistä on palkittu boutique-hotelli tehty? - Hotel Indigolle tuplavoitto

Julkaistu: 05.09.2016 klo 09:26
Julkaisija: Restel Oy

Bulevardin varrella Helsingissä sijaitseva boutique-hotelli Hotel Indigo® on saanut jälleen kansainvälistä huomiota. Tänä vuonna hotelli saa kaksi arvostettua palkintoa: matkailualan Oscariksi nimetyn World Travel Award™ -palkinnon sekä Luxury Travel Guiden modernin luksushotellin tittelin. Nämä tunnustukset kielivät kansainvälisessä sarjassa painivasta huippuhotellista. Mistä Hotel Indigon menestyksessä on oikein kyse?

Pysähdyttävät huoneet

Hotellissa kaikki lähtee huoneista. Hotel Indigo Helsinki - Boulevardin huoneet on sisustettu skandinaavisen tyylikkäästi, mutta kiinnostavasti. Pienet yksityiskohdat, kuten seinien mural-kuvatarinat, tekevät niistä mielenkiintoisia.

Innostava sijainti

Ei ole sattumaa, että persoonallinen Hotel Indigo avattiin nykyiselle sijainnilleen. Helsingin Design District on oikea ympäristö hotellille, joka haluaa olla vähintäänkin yhtä houkutteleva kuin ympärillä kivijaloissa inspiroivat liikkeet.

Persoonallinen asiakaspalvelu

Boutique-hotelleissa panostetaan asiakaspalveluun, mutta Bulevardin Hotel Indigossa tekemiseen on pyritty aina ottamaan mahdollisimman henkilökohtainen ja välitön tuntu. Kun Hotel Indigon ovi käy, ei aulaan astu kuka tahansa kadun tallaaja vaan jokainen heistä kohdataan samalla innolla kuin jos taloon olisi astellut valtionpäämies.

Hymyilevät asiakkaat

Lopputuloksena Hotel Indigossa on ollut erittäin korkea asiakastyytyväisyys. Sinne halutaan tulla uudestaan ja sitä suositellaan eteenpäin. Helsingin hotelli johtaa brändin Euroopan yksiköiden asiakastyytyväisyys-rankingiä ja kansainvälisillä matkailusivustoilla, kuten Tripadvisorissa, hotellin saamat arviot ovat erittäin positiivisia.

- Olemme panostaneet Hotel Indigoon tosissamme ja se on kannattanut. Palkintojen saaminen suuren työn jälkeen tuntuu todella hyvältä. Tämä on myös osoitus siitä, että Suomessa on tapahtumassa jotain mielenkiintoista ja tänne kannattaa tulla kauempaakin. Helsingissä on nyt useitakin laadukkaita boutique-hotelleja. On mahtavaa pärjätä tässä seurassa, kommentoi IHG-hotellien ketjupäällikkö Saija Savela-Palovaara.

Lisätiedot:

Saija Savela-Palovaara, ketjupäällikkö, IHG-hotellit, 040 5282 929, saija.savela-palovaara@restel.fi

Timo Vehmas, IHG-hotellit, Brand Manager, 040 674 3340, timo.vehmas@restel.fi

Hotel Indigo Helsinki - Boulevard, Bulevardi 26, 00120 Helsinki | helsinki-boulevard.indigo@restel.fi

Kuvat: http://bit.ly/2cgy3R2 | tunnus guest, salasana guest

Lisätietoa palkinnoista:

World Travel Award - Vuosittaiset World Travel Award™ -palkinnot jaettiin ensimmäisen kerran vuonna 1993. Lopulliset ehdokasvalinnat tekee kansainvälinen HoReCa-asiantuntijoista koostettu raati ja palkintojen saajat äänestää yli 200 000 matkailun ammattilaista. Palkintoja jaetaan hotelleille sekä muille matkailupalveluita tarjoaville sekä kansainvälisissä luokissa että aluekohtaisesti. Kategorioita ovat esimerkiksi hotelli, lentoyhtiö, matkatoimisto ja autovuokraamo. Wall Street Journal on kutsunut palkintoja “matkailualan Oscareiksi”.

Luxury Travel Guide - Nimensä mukaisesti Luxury Travel Guide -palkinnot myönnetään matkailun parissa korkeatasoisia palveluita tarjoaville tahoille. Palkintoja myönnetään laajasti kaikenlaisissa matkailuun ja turismiin liittyvissä kategorioissa. Palkinnot myöntää runsaasti matkustava tuomaristo tehtävänään löytää parhaat palveluntarjoajat joka puolelta maailmaa. Luxury Travel Guide tarjoaa tietoa korkeatasoisesta matkailusta uutisten, arvioiden ja artikkeleiden muodossa varsinkin yritysten suuntaan.

Hotel Indigo® Helsinki – Boulevard on avattu 3.3.2015. Hotelli sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa osoitteessa Bulevardi 26. Hotel Indigo Helsinki - Boulevard on Pohjoismaiden ensimmäinen Hotel Indigo® -hotelli. Lähimmät sisarhotellit sijaitsevat tällä hetkellä Pietarissa ja Berliinissä. Euroopassa on tällä hetkellä 20 upscale-tasoon sijoittuvaa Hotel Indigo® -hotellia. Hotel Indigo Helsinki - Boulevardin 120 huoneista 105 on Standard-huonetta, 14 Superior-huonetta sekä yksi Junior Suite. Hotellissa on lisäksi ravintola Bröd Punavuori, Boardroom-kokoustila, 35-paikkainen autotalli sekä ainutlaatuinen Body, Mind & Soul -studio kuntosaleineen, joogahuoneineen ja saunoineen. www.hotelindigo.com/helsinki-boulevard

IHG (InterContinental Hotels Group) on globaali hotelliyritys, jonka portfolioon kuuluu kymmenen hotellibrändia mukaan lukien InterContinental® Hotels & Resorts, Hotel Indigo®, Crowne Plaza® Hotels & Resorts, Holiday Inn® Hotels & Resorts, Holiday Inn Express®, Staybridge Suites®, Candlewood Suites®, EVEN™ Hotels, HUALUXE® Hotels and Resorts sekä Kimpton® Hotels & Restaurants. IHG:n toiminnan piirissä on yli 5000 hotellia ja 750 000 huonetta sadassa maassa. Lisäksi valmisteilla tai valmistumassa on noin 1400 hotellia.

Restel Oy on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Konserniin kuuluu lähes 50 hotellia ja yli 200 ravintolaa. Yritys työllistää Suomessa yli 5 000 hotelli- ja ravintola-alan ammattilaista ja sen liikevaihto vuonna 2015 oli 386,2 M€. Restelin hotelleja ovat kotimaiset Cumulus- ja Rantasipi-ketjut, Hotelli Seurahuone Helsinki, kansainväliset Holiday Inn -hotellit, Crowne Plaza Helsinki ja Hotel Indigo Helsinki - Boulevard. Ravintoloihin kuuluvat mm. BURGER KING®-, Rax Buffet-, HelmiSimpukka-, Grillsson-, Huviretki-, Martina-, Wanha Mestari- ja Hemingway’s -ravintolat sekä Tapahtumaravintolat. www.restel.fi