Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Minun lomani -sovellus tuo matkaoppaan älypuhelimeen

Finnmatkat

Minun lomani -sovellus tuo matkaoppaan älypuhelimeen

Julkaistu: 08.07.2014 klo 09:34
Julkaisija: Finnmatkat

app

Milloin lento lähtee? Millainen sää on lomakohteessa? Onko hotellissa lasten uima-allasta tai WiFiä? Entä millainen onkaan buffet-ravintola? Finnmatkojen uudesta Minun lomani -älypuhelinsovelluksesta löytyy kaikki tarvittava tieto lomaan liittyen vain muutamalla painalluksella.

– Minun lomani -sovellus on harppaus kohti parempaa palvelua ja asiakkaidemme toiveita. Tarvittava lomatieto löytyy nyt kätevästi yhdestä paikasta, nykyaikaisesti pakattuna. Oma henkilökohtainen matkaopas on aina mukana ja helposti käytettävissä niin ennen lomaa kuin paikan päällä lomakohteessakin, iloitsee Finnmatkojen markkinointipäällikkö Tiina Hovi.

MINUN LOMANI -SOVELLUKSESSA:

• Kysy oppailtamme! Mahdollisuus viestitellä Finnmatkojen oppaiden kanssa ja kysellä tietoja suoraan kohteesta. Kysymyksiä voi lähettää kaksi viikkoa ennen lomaa tai loman aikana.
  • Lähtölaskenta kertoo kuinka monta päivää, tuntia ja minuuttia loman alkuun on.
  • Säätila lomakohteessa
  • Lentotiedot aikatauluja ja matkatavarasääntöjä myöten
  • Mahdollisuus taxfree-tilaukseen
  • Lisätietoja ja kuvia hotellista
  • Lomakohteen kartta
  • Retkivinkkejä

Sovelluksen voi ladata iPhone- sekä Android-puhelimiin ilmaiseksi App Storessa tai Google Playssa. Sovellukseen kirjaudutaan varausnumerolla. Suurin osa sovelluksen palveluista on käytettävissä myös offline-tilassa.

Katso video:

: Finnmatkat, tiedottaja Salla Salo p. 030 360 302

Oy Finnmatkat Ab on Suomen suurin matkanjärjestäjä ja se järjestää vuosittain noin 280 000 valmismatkaa. TEMA on Finnmatkojen kulttuuriin ja luontoon erikoistunut kiertomatkajärjestäjä. Finnmatkat on osa Lontoon pörssissä noteerattua maailman suurinta matkailukonsernia TUI Travel PLC:tä.