Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Loppukiri käynnissä Mustien hevosten karsinnan ilmoittautumisessa ja media-akkreditoinnissa

Ilmakitaransoiton MM-kisat

Julkaistu: 29.07.2016 klo 11:04
Julkaisija: Ilmakitaransoiton MM-kisat

Ilmakitaravuoden huipennus lähestyy, mutta vielä ehtii mukaan karkeloihin. Mustien hevosten karsinnan ilmoittautuminen ja median edustajien akkreditointi ovat avoinna 10. elokuuta asti.

Mustien hevosten karsinta 25. elokuuta on viimeinen tilaisuus voittaa kisalippu MM-taistoon. Karsinnan parhaimmisto kohtaa viralliset osakilpailumestarit ja mestaruuttaan puolustavan venäläisen Kereel ”Your Daddy” Blumenkrantsin MM-finaalissa.

Jos sisälläsi asuu suuremmille lavoille halajava ilmakitarasankari, ilmoittaudu mustaksi hevoseksi osoitteessa http://www.ilmakitara.fi/fi/ilmoittautuminen/.

Media-akkreditointi löytyy osoitteesta http://www.ilmakitara.fi/fi/pressi/akkreditointi/

21. Ilmakitaransoiton MM-kisoja vietetään Oulussa 24.–26. elokuuta. Ilmakitarapippalot aloitetaan jo keskiviikkona 24. elokuuta, kun Airientation-tutustumispäivää vietetään Potnapekka-ajelun ja ainutlaatuisen saunaelämyksen parissa Kesän Saunalla Tuirassa.

Kansainvälinen kisakausi huipentuu MM-finaaliin, joka järjestetään Rotuaarin aukiolla perjantaina 26. elokuuta klo 20. Pääsymaksuttoman ja kaikille avoimen finaalin juontaa tuttuun tapaan yhdysvaltalainen ilmakitaraguru Dan ”Björn Türoque” Crane. Vuoden viihdyttävimmässä show’ssa nähdään maailman ilmakitaristihuippujen lisäksi myös muuta esittävää taidetta ja yllätysnumeroita.

Ilmakitaransoiton MM-kisat on osa Oulun juhlaviikkojen tapahtumaverkostoa, www.oulunjuhlaviikot.fi.

Lisätiedot: www.ilmakitara.fi

Oulun juhlaviikot: www.oulunjuhlaviikot.fi

Pressikuvia osoitteessa: http://www.airguitarworldchampionships.com/en/press/media-gallery/

Lisätiedot & haastattelupyynnöt:

Sirkkaliisa Huhtala
tuottaja
siri@oulunjuhlaviikot.fi, puh. 0504003538

Ilmakitaransoiton MM- kisojen tarkoitus on edistää maailmanrauhaa. Ilmakitaransoiton ideologian mukaan sodat loppuvat, ilmastonmuutos pysähtyy ja kaikki pahat asiat katoavat, jos kaikki maailman ihmiset soittavat ilmakitaraa. Tämän vuoksi kilpailun päätteeksi kaikki maailman ihmiset kutsutaan soittamaan ilmakitaraa yhtä aikaa, maailman pelastamiseksi.

Oulu - Pohjoisen Skandinavian pääkaupunki

www.oulu.com