Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Finnmatkat ylpeänä esittää: RIU-hotellit yksinoikeudella

Finnmatkat

Finnmatkat ylpeänä esittää: RIU-hotellit yksinoikeudella

Julkaistu: 18.12.2014 klo 14:13
Julkaisija: Finnmatkat

Ensi talvesta eteenpäin Finnmatkat on ainoa suomalainen matkanjärjestäjä, jolla on RIU- hotelleja valikoimassaan. Legendaarisen perheyrityksen hotelleja yhdistää yksi asia: laatu.

Jo yli 100 000 pohjoismaalaista lomailee vuosittain RIU-hotelleissa. Finnmatkoilla on ensi talvesta alkaen yksinoikeudella Suomessa valikoimassaan 44 RIU-hotellia ympäri maailmaa. Finnmatkojen ja RIU:n yhteistyö ulottuu talvikaudella muun muassa Mauritiukselle, Madeiralle, Meksikoon ja Jamaikalle. Kesällä Finnmatkojen asiakkaat pääsevät nauttimaan lomasta RIU-hotelleissa esimerkiksi Bulgariassa, Turkissa ja Ibizalla.

– Espanjalaisessa perheyhtiössä on ymmärretty, että täydellinen loma rakentuu pienistä yksityiskohdista. Tämä yritysfilosofia onkin tehnyt RIU:sta yhden maailman johtavista hotelliyrityksistä, kertoo Finnmatkojen viestintäpäällikkö Jenita Sillanpää ja jatkaa:

– RIU-ketju kiteytyy kolmeen asiaan: perinteikkyys, hyvä palvelu ja ainutlaatuinen ruokakulttuuri. Ruoka on aina tuoretta, monipuolista ja maukasta. Kaikissa hotelleissa on aina tietenkin myös laaja uima-allasalue.

Hotellien tyyli ja hintataso vaihtelee. Esimerkiksi Riu Clubhotelit ovat vauhdikkaita perhehotelleja, joissa on tarjolla muun muassa ryhmäliikuntatunteja, allasjumppaa, taidenäyttelyitä, kansainvälisiä lastenkerhoja ja viihdeohjelmaa. Riu Palace -hotellit taas ovat viiden tähden luksuslomapaikkoja, jotka sijaitsevat lomakohteen parhaalla paikalla ja tarjoavat ylellistä palvelua.

RIU-hotellit lyhyesti:
– Yksi maailman johtavista hotelliketjuista
– Perheyhtiö, perustettu Mallorcalla vuonna 1953
– Hotellit aina parhaalla paikalla
– Intohimoinen suhtautuminen gastronomiaan
– Tunnettu korkeatasoisesta palvelustaan

Lisätietoja: Finnmatkat, viestintäpäällikkö Jenita Sillanpää, p. 030 360 304

Oy Finnmatkat Ab on Suomen suurin matkanjärjestäjä, ja se järjestää vuosittain noin 270 000 valmismatkaa. TEMA on Finnmatkojen kulttuuriin ja luontoon erikoistunut kiertomatkajärjestäjä. Finnmatkat kuuluu Pohjoismaiden johtavaan matkanjärjestäjäkonserniin TUI Nordiciin. Se on osa Lontoon pörssissä noteerattua maailman suurinta matkailukonsernia, TUI Travel PLC:tä, jolla on vuosittain yli 30 miljoonaa matkustajaa 31 maasta.