Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Ari-Pekka Soini on nimitetty Radisson Blu Royal Hotel, Vaasan hotellinjohtajaksi

Radisson Blu

Nimitys.
Julkaistu: 24.10.2011 klo 14:29
Julkaisija: Radisson Blu

Ari-Pekka Soini on nimitetty Radisson Blu Royal Hotel, Vaasan hotellinjohtajaksi 15.11.2011 alkaen. Ari-Pekka siirtyy uusiin tehtäviinsä Mustasaarelaisesta Hogia Ferry Systems AB:ltä, jossa hän on toiminut viimeiset kaksi vuotta toimitusjohtajana ja tätä ennen johtajana. Ari-Pekalla on laaja kokemus monipuolisista johtotehtävistä palvelualalta, hän on työskennellyt useita vuosia mm. Silja Oy Ab:llä sekä Sea Containers Finland Oy:llä. A-P on koulutukseltaan eMBA.

Radisson Blu Hotels & Resorts on Euroopan suurin täyden palvelun hotelliketju, joka toimii maailmanlaajuisesti yli 60 maassa. Suomessa on seitsemän Radisson Blu -hotellia; kolme Helsingissä ja yksi Espoossa, Oulussa, Turussa ja Vaasassa. Suomessa hotellien liiketoiminnasta vastaa S-ryhmä. Radisson Blu -hotelleissa yhdistyvät tyylikäs ja nykyaikainen lähestymistapa muotoiluun sekä innovatiivinen ajattelutapa, joka on suunniteltu vastaamaan vaativimmankin asiakkaan palvelutarpeisiin. Lupaamme asiakkaillemme 100% asiakastyytyväisyystakuun. Lisätietoja www.radissonblu.fi.