Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Uusi verkkopalvelu kokousten ja tapahtumien järjestäjille: www.s-kokous.fi

Sokos Hotels

Uusi verkkopalvelu kokousten ja tapahtumien järjestäjille: www.s-kokous.fi

Julkaistu: 07.04.2011 klo 12:45
Julkaisija: Sokos Hotels

Osoitteessa www.s-kokous.fi on avattu uusi kokousverkkopalvelu. Sivustolta löytyvät Sokos Hotellien ja Suomen Radisson Blu Hotellien kaikki kokous- ja tapahtumatilat; lähes 60 hotellia Suomessa, Tallinnassa ja Pietarissa ja tiloja jopa 2000 hengen kongressisalista saunakabinetteihin.

Käyttäjä voi tehdä sivustolla hakuja paikkakunnan, henkilömäärän ja monien muiden muuttujien perusteella ja vertailla tiloja keskenään. Tavoitteena on ollut tuottaa mahdollisimman selkeä ja helppokäyttöinen tapa tutustua S-ryhmän hotellien tilatarjontaan ja tehdä tarjouspyynnöt nopeasti verkon kautta. Sivustoa päivitetään säännöllisesti ja sieltä löytyvät myös hotellien kampanjat ja tarjoukset. Käyttäjien palaute on tervetullutta, jotta palvelua saadaan kehitettyä yhä käyttäjäystävällisemmäksi. Sivuston ensisijainen kohderyhmä ovat ammatikseen tapahtumia ja kokouksia järjestävät henkilöt, mutta se palvelee myös yksityishenkilöiden tarpeita esimerkiksi juhlien järjestelyissä.

Sivuston lanseerauksen kunniaksi vuoden 2011 kokouspaketeista annetaan -15% kampanjaetu, kun varaus syntyy www.s-kokous.fi -sivuston kautta tehdyn tarjouspyynnön pohjalta. Sivuilla on lisäksi huhtikuun ajan arvonta, jossa on palkintona hotellilahjakortteja Sokos Hotelleihin ja Radisson Blu Hotelleisin.

www.s-kokous.fi

Markkinointijohtaja Johanna Lehto: johanna.lehto@sok.fi puh. 010 7682 701