Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Unohtuiko kortti tai leimapassi kotiin? Lataa kortit ja leimapassit älypuhelimeesi!

Editor Helsinki Oy / Editori.fi

Julkaistu: 17.06.2013 klo 11:45
Julkaisija: Editor Helsinki Oy / Editori.fi

Kun lompakkosi ei etukortteineen enää mahdu taskuusi tai juuri se tarpeellinen leimapassi on aina hukassa, on viimeistään aika siirtyä digiaikaan. Cardun avulla saat älypuhelimeesi vähitellen kaikki suosituimmat kanta-asiakas-, etu-, jäsen- ym. kortit, sekä leimapassit, kupongit ja tarjoukset. Cardussa ne pysyvät aina tallessa ja ovat käytettävissäsi, kun niitä tarvitset.

– Cardun Suomen ja maailman valloitus on alkanut, hehkuttaa sovelluksen kehittäneen Sunduka Oy:n toimitusjohtaja Timo Soininen. Jo yli sata kanta-asiakasetuja tarjoavaa yritystä on ottanut käyttöönsä Cardu palvelun, suurimpana ja tunnetuimpana K-Plussa-kortti.

Staattinen muovikortti muuttuu
aktiiviseksi kommunikaatiovälineeksi

– Cardun avulla staattinen muovikortti muuttuu aktiiviseksi kommunikaatiovälineeksi, jolla on helppo tarkistaa tarjousten voimassaoloajat ja myymälöiden yhteystiedot ja vaikka jakaa parhaimmat kokemukset Facebookissa. Yrityksille kaikilla älypuhelimilla toimivan Cardun käyttöönotto on nopeaa ja edullista, ilman vaivaa omien applikaatioiden rakentamisesta ja ylläpidosta.

– Sekä ostajalle ja myyjälle on merkittävä etu, että kanta-asiakaskortin tarjoukset, leimapassit, kupongit ja etusetelit tulevat näkyviksi ja siten käytetyiksi. Asiakkaasi kiittää, kun muistutat häntä siitä, että hänen pizzapassistaan puutuu enää yksi leima, jolla saa ilmaisen pizzan.

Tavoitteena asiakastyytyväisyys
erinomaisen käyttökokemuksen kautta

Cardu tarjoaa myös maailman ensimmäisen lähes reaaliaikaisen pistesaldon mobiilisti. Nyt K-Plussa-pisteet voi tarkistaa puhelimen ruudulta ilman kanta-asiakasjärjestelmään kirjautumista. Näet yhdellä klikkauksella millä summalla ostoksia vielä kannattaisi tehdä, jotta saat nostettua etukertymäsi seuraavalle tasolle.

Cardun tavoite on asiakastyytyväisyys erinomaisen käyttökokemuksen kautta. Tämä pätee sekä siihen, kuinka helppoa yrityksen on operoida esimerkiksi erilaisia kampanjoita kuin siihen, kuinka helppokäyttöinen Cardun käyttöliittymä on kuluttajille. Eikä enää kestä kauan, kun vilautat kännykkääsi kassalla kuin bussikorttia. Siihen asti Cardu leimapassit toimivat kätevästi QR-koodilla.

Teksti: Maarit Reingoldt

Editori Helsinki Oy - yritysviestinnän asiantuntija

Editori.fi-asiantuntijakanava tuo esille oman alansa asiantuntijat, persoonat ja vaikuttajat. www.editori.fi

Lisätiedot: Valtteri Rantalainen | p. 09 4241 2223 | valtteri.rantalainen(a)editorhelsinki.fi | www.editorhelsinki.fi