Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Titta Halme A-lehtien talousjohtajaksi

Titta Halme A-lehtien talousjohtajaksi

Julkaistu: 26.11.2015 klo 10:31
Julkaisija: A-lehdet Oy

A-lehdet Oy on nimittänyt uudeksi talousjohtajaksi Titta Halmeen, joka viimeksi on työskennellyt Sanoma-konsernissa. Halme aloittaa A-lehdissä 1.2.2016.

”Titta Halmeella on erittäin vahva mediatausta, mikä on mainio lähtökohta talousjohtajamme tehtävään. Halme on toiminut Sanomien useissa liiketoimintayksiköissä eri tehtävissä talousvastuusta myynti- ja liiketoimintavastuuseen, joten hänen kokemuksensa tukee hyvin uudessa tehtävässä menestymistä. Halmeen vastuualueeseen tulee konsernin talousvastuun lisäksi myös A-lehtien HR”, A-lehtien toimitusjohtaja Juha Blomster toteaa.

”Näen A-lehdet erittäin mielenkiintoisena ja kehittyvänä media-alan yrityksenä. Koen, että yhtiö yhdistää hienosti ketterän toiminnan pitkäjänteiseen kehittämiseen. Odotan innolla, että pääsen tutustumaan A-lehtien toimintaan ja ihmisiin paremmin sekä tuomaan oman työpanokseni ja osaamiseni yhtiölle”, Halme sanoo.

A-lehtien nykyinen talousjohtaja Elina Aalto siirtyy joulukuussa Marimekon talousjohtajaksi.

Lisätiedot: A-lehdet Oy:n toimitusjohtaja Juha Blomster, 050 414 4201

A-lehdet-konserni on suomalainen mediatalo, jonka muodostavat emoyhtiö A-lehdet Oy ja sen tytäryhtiöt A-lehdet Dialogi Oy, Finnish Design Shop Oy ja Improve Media Oy. Konsernin liikevaihto on noin 100 miljoonaa euroa.